Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

Nu checkade jag just in på Radisson Riverside i Göteborg. En panikbokning jag gjorde igår.
Uppgraderad till Business Class! Välkomstbrev, vatten och lite Macarons på bordet.
Snyggt!
Har ryktats (skrivits här) om att Riverside av egensnickrad princip varit väldigt snåla med uppgraderingar. Är du CCC eller CCG?

Blev oppgradert til businessrum i Radisson Seaside i Helsingfors og fikk også frukostkuponger for både dagane, brukte 241 tilbudet 42euro.

Senaste vistelsen på Park Inn Hammarby Sjöstad, Sthlm, blev det inte några uppgraderingar, då det var fullt.

Nu checkade jag just in på Radisson Riverside i Göteborg. En panikbokning jag gjorde igår.
Uppgraderad till Business Class! Välkomstbrev, vatten och lite Macarons på bordet.
Oj, det låter ovanligt att bli uppgraderad där. Antar att du är CCC.

CCG
Uppgraderad från standard till business på 2for1-bokning på Radisson Blu Scandinavia Göteborg. Fick dessutom tidig incheckning, sen utcheckning, frukt och vatten på rummet samt fri betal-TV. Har redan rivit av två långfilmer :)

Radisson Elizabete i Riga. Bokad i billigaste företagsrate. Upgrade till business class, stort fruktfat och mineralvatten. Fick även inträde till spa-avdelningen på grannhotellet Radisson Latvia. Är CCC.

Jag har fömånen att fått en uppgradering på Radisson Stansted med en "kvällsfika" och ett Businessrum image.jpg

Toppen