Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

Bodde tidigare i veckan på Radisson Blu Gardermoen. Ett av de trevligare rum jag haft inom Radisson, uppgraderad till vad jag skulle klassa som Junior Suite. Synd bara restaurangen och frukosten var av sämre kvalitet.

Kund servicen Radisson Martinique on Broadway en stor besvikelse !

Amerikaner brukar kunna detta med service men inte personalen på detta för övrigt trevliga hotell.

Ingen välkomst gåva ! ingen uppgradering ! missade födelsedag ! Inget extra alls !

Valde detta hotell enbart eftersom jag hade guld status men fick absolut inget för det !

Kanske jag blivit bortskämd, med att alltid blivit uppgraderad i Europa.

Kund servicen Radisson Martinique on Broadway en stor besvikelse !

Amerikaner brukar kunna detta med service men inte personalen på detta för övrigt trevliga hotell.

Ingen välkomst gåva ! ingen uppgradering ! missade födelsedag ! Inget extra alls !

Hade en snarlik upplevelse av Radisson Martinique on Broadway för ett par år sedan. Basic service utan leenden och CCG gav inte ett jota extra.

Radisson Blu Trysil. Uppgradering från Deluxe Room till Deluxe Apartment. Fint fruktfat och välkomsbrev på rummet.

Är CCG och hade bokat tre award nätter, dvs med poäng. Detta var min tredje vistelse på Radisson Blu i Trysil och två av de tre gångerna har vi blivit uppgraderade ett snäpp tack vara CCG.

Bodde i helgen på det sista av Rezidor hotellen i Stockholm som jag inte bott på nämligen Radisson Royal Park hotel. Uppgraderat till ett superior rum. Ingen välkomst gåva. Helt ok hotell totalt sätt men inget jag kommer minnas om några veckor:)
För tydlighetens skull så kan jag nämna att jag är CCC.

Radisson Blu Plaza, Oslo. Uppgraderad till business class. Inplastade fudgekolor och ett välkomstkort fanns på rummet.
CCC

Hotellet har IT-problem, tog lång tid att hitta min bokning samt att jag idag fick en annan gästs faktura..

Toppen