Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

Kan rapportera att det blev en uppgradering till juniorsvit från standardrum, inte utsikt över spåren dock. Intressant med badkar i samma möbel som sängen...

b2f8c2020223f63f0a6675cf33c85ca7.jpg
Förresten, en kul detalj är att mattan på golvet är från svenska Kasthall. Drygt 50 000 kr du sätter fötterna på!

Förresten, en kul detalj är att mattan på golvet är från svenska Kasthall. Drygt 50 000 kr du sätter fötterna på!
Mmm. Den var skön. Har dock en del anmärkningar på rummet i sig. Fuskbyggarna skulle nog granska det i sömmarna...Annars bra värde för 88 pengar och 10k poäng. Frukosten var helt OK (och gratis förstås), kan tänka mig att det är riktigt skönt vid poolen på sommaren.

Park Inn Berlin city-West, Uppgraderad till juniorsvit på högsta våningen med egen balkong och utsikt över taken. Dessutom fri minibar och högfartsinternet (kostarannars 8€ per dag). Trevligt! Är CCG.

Det lät ju bra!

Själv sitter jag på Radisson Uleåborg och här fick man precis 0 som CCG. Man fick €3 i rabatt på någon jävla prosecco, men det gällde alla CC-medlemmar... Härom veckan var det Radisson Edwardian Sussex i London, och där var det i alla fall en tallrik frukt och choklad på rummet.

Viking levererar som vanligt. Bor på billigast tänkbara fare. Uppgraderad till ett av de nyrenoverade, större rummen på plan 2 (så långt ned har jag aldrig bott). Fräscht som attan förutom badrummet som inte verkar ha genomgått någon genomgripande renovering.

Nä, vare sig nu på Waterfront, eller förra veckan på Strand. Mindre chans till uppgradering när hotellen är fullbokade....

Viking, 2-4-1. Vid check-in fick jag höra att de vanligtvis endast ger det bästa rummet inom bokad rumskategori till CCG men att de gör "ett undantag" eftersom jag hade med ett barn. Fick stort rum (819) på våning 8.

Radisson Blu H.C. Andersen Hotel, Odense. Fick direkt reda på i receptionen att uppgradering till BC-rum tyvärr inte var möjligt då det var fullbokat. Hotellet är inte fräschare än när jag var här i dec 2013. Korridor och rum luktar avlopp. WiFi funkar nu när jag sitter på en pall i hallen. Men vad gör man inte för lite CCG-poäng...

Toppen