Christian R
DYKWIA
Lejebil fra CPH?Radisson Blu Odense.
Uppgraderad till Business-rum. Välkomstpresent: chokladöverdragen marsipan (vad annars),
Lejebil fra CPH?Radisson Blu Odense.
Uppgraderad till Business-rum. Välkomstpresent: chokladöverdragen marsipan (vad annars),
Lejebil fra CPH?
Någon som har färsk erfarenhet av uppgradering på detta hotell? CCC.Jag är CCG och blev uppgraderad från Standard Room till Superior Room på Radisson Blu ES i Rom. Dock gjorde receptionen ingen grej av det, utan jag förstod det själv när jag klev in på mitt rum. På rummet stod två flaskor gratis-vatten. Misstänker dock starkt att detta var något som alla fick, och således inte någon välkomstgåva till mig som guldmedlem.
Jag fick intrycket av att det var ett stort hotell med många rum. Chanserna till upgrade som CCC torde vara goda! Se till att äta hotellets frukost, den var fantastisk!Någon som har färsk erfarenhet av uppgradering på detta hotell? CCC.
Är CCC och blev uppgraderad till bättre rum med nespressomaskin i oktober. Instämmer i att frukosten är riktigt bra! Utsikten över järnvägsrälsen är mer spännande än andra sidan, dock blir det en del oväsen från tågen, så du får välja mellan utsikt o sovmorgonNågon som har färsk erfarenhet av uppgradering på detta hotell? CCC.
Kan rapportera att det blev en uppgradering till juniorsvit från standardrum, inte utsikt över spåren dock. Intressant med badkar i samma möbel som sängen...Är CCC och blev uppgraderad till bättre rum med nespressomaskin i oktober. Instämmer i att frukosten är riktigt bra! Utsikten över järnvägsrälsen är mer spännande än andra sidan, dock blir det en del oväsen från tågen, så du får välja mellan utsikt o sovmorgonned tanke på hotellets läge blir det en del taxiåkande, då hade jag utmärkt hjälp av Uber!
Tjusigt. Så fint fick inte jag som CCG boKan rapportera att det blev en uppgradering till juniorsvit från standardrum, inte utsikt över spåren dock. Intressant med badkar i samma möbel som sängen...
![]()