Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

Radison Blu Alna Oslo
Er CCgold. Ble ikke oppgradert før jeg spurte om å bli det. Ingen gave på rommet. Pay-tv fungerte ikke, og vanlig tv hadde store problemer med lyd og kanaler. Aircon virket ikke så det ble en varm natt i 28g. Kunne ikke åpne vindu siden rommet var mot motorveien.
Har sendt epost til GM, men har ikke fått svar etter 3 dager.
Det virker som at hotellet ikke er vant til statuskunder da de ikke hadde peiling på hva CCG har krav på.

Skriv också till Club Carlson centralt. Det gör jag alltid med kopia till hotellet. Det brukar vara ganska effektivt.

Radisson Blu Royal, Dublin, blev uppgraderad till biz. Riktigt fint rum, enda som kändes lite budget var nog storleken på tv:n, 32" idag, nja...

Hvilken epost adresse bruker du da Agö?

Jag brukar använda webbformuläret på den här länken. Du bör ju särskilt påpeka hotellets brister gällande ditt guldmedlemskap, det är av vikt för Club Carlson centralt (skulle alla hotell dra åt olika håll skulle det naturligtvis vara omöjligt att upprätthålla ett rättvist bonusprogram).

Park Inn by Radisson Central Tallinn var väl inget att skriva hem om mer än att det var ett billigt poänguttag (15 000 p). Jag kände på mig att detta hotell nog inte var vana vid CCC-gäster så skrev in i bokningen att jag önskade uppgradering och på plats visade jag fram det svarta kortet före allt annat. Receptionisten blev nog lite nervös och gick in och frågade manager om något...Det blev uppgradering till ett Superior Room (från enklast möjliga) och två drinkbiljetter som förblev outnyttjade eftersom det föreföll rätt trist att sitta på hotellet och dricka när det var närmare 30 grader ute. Gratis frukost.

Radison Arlanda Sky city, betalade med poäng. Upgraderad till business på grund av att jag var guld av de i receptionen.
Mycket bra bemötande och frukost på sängen!

Park Inn, Krakow. Trevligt hotell, mkt trevlig personal. Båda rummen uppgraderade till juniorsvit. Vin och snickers på rummen

Park Inn, Bratislava. Inte lika trevligt, ingen uppgradering, några bakverk stod på rummen men förblev orörda. Bättre läge än i Krakow men annars sämre

Last edited:
Blev som vanligt en upgrade till Superior Room på Radisson Blu Lisbon. Mitt fjärde besök på hotellet och de lyckas helt klart leverera en bra upplevelse i relation till priset.

Toppen