Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

Uppgraderad till Business Class på Radisson Blu Plaza, Oslo. På rummet finns ett litet rör pringles och en Nespresso-maskin. Utsikten mot vattnet/Operan är helt magnifik på våning 28. Passade även på att påpeka att jag förra veckan felaktigt debiterats för utlägg i mini-baren, när jag kylde en god norsk IPA. Det skulle jag påpekat när jag checkade ut, men missade det pga express-checkout. Tjejen i receptionen var lite osäker på hur hon skulle få igenom en återbetalning, men hennes manager lovade mig att fixa det.

Last edited:
Uppgraderad även jag till Business Class på Radisson Blu Plaza Oslo.
29 våningen med chips och utsikt här med.
Kollega blev uppgraderad också då bokningen stod i mitt namn.
CCG

Uppgraderad till Business rum på 18 våningen med fruktfat, vatten och en halvflaska Pinot Noir på Park In Berlin Alexanderplatz. Internet är dock så trögt så flaskan är snart slut.

Just anlänt Radisson Arlandia och fått businessrum på plan 3. Nu har de dessutom fått upp BusinessClass-skyltarna på dörrarna sedan jag var här i maj.
Inget välkomstkit på rummet ännu, men det brukar alltid finnas då jag kommer tillbaka från en sväng till baren.

Nu har jag lite egentid, vilket ska bli skönt. Ska ta och dra igång min nya mobil (Samsung Galaxy S5) och installera det som behövs. Fick hem den i tisdags, men har knappt hunnit titta på den.
Sedan blir det väl den obligatoriska ölen nere i baren. ;)

Just anlänt Radisson Arlandia och fått businessrum på plan 3. Nu har de dessutom fått upp BusinessClass-skyltarna på dörrarna sedan jag var här i maj.
Inget välkomstkit på rummet ännu, men det brukar alltid finnas då jag kommer tillbaka från en sväng till baren.

Nu har jag lite egentid, vilket ska bli skönt. Ska ta och dra igång min nya mobil (Samsung Galaxy S5) och installera det som behövs. Fick hem den i tisdags, men har knappt hunnit titta på den.
Sedan blir det väl den obligatoriska ölen nere i baren. ;)

Skriv gärna vad du får för pesent så kan vi jämföra med vad jag får för present där på torsdag ;)

Present på Arlandia? Får man inte bara vatten och 3 svingoda praliner m.m typ? Eller är ni bättre än guld?

Man får små mintkakor som ligger på kudden samt vatten och praliner som du skriver... Kom igen nu mry du vet ju vad man får där. Det är inte mycket imho :)

Jag har fått lite olika saker under året, en gång en massa frukt och godis, en gång ett stort påskägg och en gång en stor godispåse. Men vanligast senaste tiden är 3 / 6 godisar, loka och chokladbitar på kudden .

Toppen