Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

Uppgraderad idag från standard rum till business rum på Radisson Astorija hotel i Vilnius. Relativt stort fruktfat som välkomstgåva:)

Bokat: Radisson Blu Resort, Dibba, Fujairah, UAE. Standardrum via Zleeping Hotels. Erhöll: Deluxerum på högsta våningen. CCG.

Bodde torsdag-söndag på Radisson Blu Sobieski i Warszawa. Bokat var standardrum med statligt ramavtal, fick efter fråga uppgradering till BC-rum. Ingen välkomstgåva.

Den enda skillnad jag kunde hitta mellan mitt rum och kollegor i standardrum var att jag hade en kaffemaskin och en badrock.

Har hunnit med två stycken sedan sista inlägg. Först på Park inn i Wien, uppgraderad till Junior suite. Sedan i Göteborg på Radisson Riverside, uppgraderad till business rum med fritt inträde till takterrassens spa. Tjejen i receptionen förklarade att hon aldrig ens sett det svarta kortet, det kändes speciellt på något sätt ;-)

Fick en otroligt bra upplevelse av Radisson Riverside. Det är ju nybyggt och mycket fräscht. Restaurangen håller toppklass också. Rätt enkelt att komma dit från city med båten över kanalen från Järntorget. Rekommenderas.

Har hunnit med två stycken sedan sista inlägg. Först på Park inn i Wien, uppgraderad till Junior suite. Sedan i Göteborg på Radisson Riverside, uppgraderad till business rum med fritt inträde till takterrassens spa. Tjejen i receptionen förklarade att hon aldrig ens sett det svarta kortet, det kändes speciellt på något sätt ;-)

Fick en otroligt bra upplevelse av Radisson Riverside. Det är ju nybyggt och mycket fräscht. Restaurangen håller toppklass också. Rätt enkelt att komma dit från city med båten över kanalen från Järntorget. Rekommenderas.

Får nog ge det hotellet en chans till snart, jag fick ju ingen uppgradering alls när jag bott där med CCC....

Lyckades snacka till mig en uppgradering från ett business room till ett EXC business med bastu på rummet på Radisson Blu Plaza i Helsingfors. Killen jag pratade med sade att deras policy var att bara uppgradera Gold till bästa rum i kategorin, så som utsikt mm. För att komma längre så var CCC ett krav.

Väl på hotellet så dök det efter en stund upp en halv flaska fint bubbel, frukt och choklad.

Det verkar vara en hel del CC hotell som har som policy att inte uppgradera Gold, (Waterfront Stockholm, Plaza Helsingfors, Riverside Göteborg mm)

26/5-2014 Radisson Blu Arlandia, bokade standardrum för mig å dottern vid checkin hade vi blivit uppgraderade till ett Business Class rum med fri frukost samt film på rummet. :)
CCG

Radisson Blu Berlin, från lägsta rumsklass till Junior Svit, är CCC.
Mycket trevligt hotell, har man tur så kan man få en väldigt fin utsikt mot en gammal kyrka.

Toppen