Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

Nog för att jag inte var på plats igår.

Eller jag kanske ;)

Fast det påminner mig om att jag måste retroregga poängen där från i februari snart, nu har jag ju iaf gett dem över 3 månader för att de ska komma in men de har inte kommit. Ingen som varit med om detta att de aldrig får poäng från detta hotel längre? För mig har det ju hänt sista 6 gångerna jag bott på hotellet.

För övrigt så tror jag att vi fick en liten uppgradering på Fishermans Warf i San Francisco i helgen som var. Vi fick ett rum där man hade havsutsikt, om än något begränsad förvisso men iaf. De beklagade sig när jag checkade in att de inte hade några bättre rum med två sängar för mig och NotRyan men det fick väl fungera. Fick ju trots allt gratis Parkering hela vistelsen där samt poäng från en flertal restauranger i närheten av hotellet då hotellet faktiskt inte har egen restaurang eller ens serverar frukost på hotellet. Frukosten vi fick består av ganska begränsat frukost på IHOP som ligger is samma hus, och visade man sin rumsnyckel så fick man 20% rabatt på IHOP ifall man förstärkte frukosten med något och dessutom vick man ClubCarlson poäng för det då med.

Jag är CCC.

Uppgraderad till BC-rum på Radisson Blu SkyCity. Trevligt bemötande och fruktfat ingick i priset :)

bild.jpg

Uppgraderad till BC-rum på Radisson Blu SkyCity. Trevligt bemötande och fruktfat ingick i priset :)
Skulle valt det hotellet helt klart, nu vart det ju Arlandia för mig idag. Fick en uppgradering till BC rum, men ett utan badkar. (29x är rumsnumret, på mark plan alltså). som present fick jag tre choklad godisar och en flaska ramlösa.(Vad är det med de här hotellen som ger 3 bitar av något när man har bokat 2 personer?!)

Skulle valt det hotellet helt klart, nu vart det ju Arlandia för mig idag. Fick en uppgradering till BC rum, men ett utan badkar. (29x är rumsnumret, på mark plan alltså). som present fick jag tre choklad godisar och en flaska ramlösa.(Vad är det med de här hotellen som ger 3 bitar av något när man har bokat 2 personer?!)

Jag påpekade det där med badkar vid utcheckningen efter att senast ha bott i ett 29x-rum. Hotellet var ju inte alls fullt, så frågan är varför de hade struntat i min önskan om badkar. Första gången det har hänt... Får se vad det blir på måndag då.

Då var jag, mry och Ulla installerade på Radisson Arlandia inför morgonens resa till Malta!
Ordningen återställd - Businessrum MED badkar på plan 3... :)
Inget godis ännu, men det kanske landar något på bordet om jag går ner och tar en öl i baren, precis som förra gången... :rolleyes:

Bodde på Radisson Blu Seaside i Helsingfors fredag - söndag med 2-4-1 och hade bokat två rum. Båda rummen blev uppgraderade från standard till BC-rum på 30 m2 och sen utcheckning till klockan 18. Däremot ingen välkomstpresent.

radisson1.jpg
Vardagsrum
10311108_1401646606786482_1835058139_n.jpg
Sovrum

Jag har bokat "Family room 40m2, balcony with sea view" på RadissonBlu i Split nästa vecka. Försökte snacka till mig en uppgradering till Senior Suite som Club Carlson Gold via e-mail, det gick inget vidare :)

Blir spännande på lördag, hoppas på en Junior Suite minst!

Bokade 3 Rum på påskhelgen på Waterfront i Stockholm, ringe i förväg om vi skulle kunna ha dem vid varandra. Fick uppgradering till Business Class med water view, topvåning. Supernöjd. 750kr natten också (ha!)

Jag har bokat "Family room 40m2, balcony with sea view" på RadissonBlu i Split nästa vecka. Försökte snacka till mig en uppgradering till Senior Suite som Club Carlson Gold via e-mail, det gick inget vidare :)

Blir spännande på lördag, hoppas på en Junior Suite minst!

Följer detta med spänning, har funderat minst 10 ggr att dra dit med familjen men det har inte blivit av.
Så kolla läget där åt mig och rapportera eventuella uppgraderingar... :)

Toppen