Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

Park Inn Malmö, Uppgradering till business friendly samt en personlig välkomsthälsning plus Vitamin-water och Ahlgrens bilar på rummet... (är CCG)
För att addera lite statistik, bor relativt ofta på Waterfront i Stockholm och får alltid får BC-upgrade.

I detta nu befinner jag mig på Radisson Blu Madrid. Ingen uppgradering här med mitt guldkort (och jag frågade inte heller) men lite frukt och ett välkomstbrev på rummet i alla fall. Fräscha rum är det dock med liten balkong ut mot gatan (om inte det är en uppgradering i sig kanske?).

Last edited:
Är CCG sedan några månader och har i samtliga fall blivit uppgraderad. Sist på Radisson Scandinavia i Göteborg så fick jag en suite med en balkong. Mycket trevligt bemötande av personalen och välkomnad som CCG-medlem. Som tidigare Hilton Guld så var bemötandet svalt. Min kollega som hade Diamond fick ett kungligt bemötande dock. :)

Är CCG sedan några månader och har i samtliga fall blivit uppgraderad. Sist på Radisson Scandinavia i Göteborg så fick jag en suite med en balkong. Mycket trevligt bemötande av personalen och välkomnad som CCG-medlem. Som tidigare Hilton Guld så var bemötandet svalt. Min kollega som hade Diamond fick ett kungligt bemötande dock. :)

Håller med om Scandinavia i Göteborg. Det var nästan lite underdånigt. Avskyr dock att bli niad vilket receptionen gör för jämnan där.

image.jpg

Radisson Beke i Budapest. Lite omodernt men grymt bra värde för 9k poäng / natt

Edit. Bilden verkar ej fungera. Fick ett businessrum

Last edited:
Uppgraderad till executive floor på Radisson Royal i Moskva, det i särklass coolaste och lyxigaste Radisson hotellet jag någonsin bott på, alla kategorier.

Toppen