Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

Radisson New World i Shanghai idag.
Bokade två rum, till mig själv och en kollega. Uppgradering från vanligt till Deluxe Suite för mitt rum (CCG) samt till Deluxe för det andra.
Helt OK får man ju säga...

Uppgradering till Businessclassrum på Radisson Narita igår. Hade köpt billigaste pre-paid.

image.jpg

Radisson blu i Malmö.

Uppgraderad till ett BC rum med frukt som present på rummet. Bokat 2-4-1 och är CCC.

Någon mer än jag som noterat att det verkar vara något strul med TV på det hotellet? hade massa ljud och bildstörningar på typ alla kanaler när jag var där...

Uppraderades i helgen till en trevlig svit med balkong, bastu och bubbel kopp på Viking i Sthlm:) hade bokat standardrum.

Precis hemkommen från Radisson Blu Aqua i Chicago där jag uppgraderades till Business Class rum på 17 våningen med balkong och lounge access. Hade bokat standardrum så det var helt klart trevligt. Dessutom ett underbart hotell med supertrevlig personal.

Loggar jag in på Club Carlson så står det: Gold Elite. Radisson Blu Ålesund säger dock att mitt konto är G1 och det bara är G3 och G4 (antar det är gold och cong) som får uppgradering. Använde mig av trixet att signa upp i ett annat land (minns inte om det var tips här eller flyertalk). Tji fick jag.

Har ju i alla fall vy ut mot havet och lite pallar.

Ibland följer det inte med som det ska och då behöver man visa bevis på att man har den nivån har jag märkt.

Det är nästan bättre ha det vita guld än det svarta kortet har jag märkt för många hotel verkar inte känna till vad det är för kort...

Snackade med en trevlig svenska och frågade. Systemet låg nere för att kolla nivån då så visade kontot i appen där det står gold. Fick ett välkomstpaket, nötter, choklad, frukter men alla rum var upptagna. Gör mig inte så mycket då det var såpass sent och jag var bara där en natt. Undrade mest om min status är korrekt eller ej.

Snygg och tyst uppgradering på Royal Viking ikväll. Från standard till BC-rum med frukost. Utan att upplysa om uppgraderingen vid incheckning.

Toppen