Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

Checkade in på Royal Viking för en stund sedan. Bokad i billigaste segmentet (enkelrum). Uppgraderad till Business Class-rum på nionde våningen efter att ha frågat om det. Och fem minuter efter ankomst till rummet kom room service med välkomstgåva, lite frukt och en Loka.

064.jpg

Bodde på Sky City i lördags. Bokat två rum till lägsta pris för 6 månader sedan. Blev bjuden på frukost för fem personer.

Bokade precis två nätter på Radisson Blu Hotel Frankfurt. Vet någon ifall de ger Business Class uppgraderingar till Carlson Guldmedlemmar?

Checkade in pa Radısson Blu İstanbul Airport idag.
Uppgraderad till businessrum pa en 2-4-1 rate. Efter nagra minuter kom de in med ett stort fruktfat ocksa.

İ ovrigt ar turkiska tangentbord lite lustiga, valdiga problem att skrıva i tills jag insag att det fanns tva olika sadana pa tangentbordet.

Checkade in för ett tag sedan på Radisson Blu i Göteborg. Bokat billigaste rummet till statligt avtalspris, uppgraderad till Business Class rum. En banan, ett päron, en clementin och en flaska vatten var rumsgåvan. Är CCG.

På Radisson strand i Stockholm över helgen, som CCG fick jag ett helt ok superior rum med trevlig utsikt å gelehallon i två små påsar:D

Checkade precis in på Radisson Blu Scandinavia i Göteborg. Bokad i billigaste tillgängliga rumskategorin. Uppgraderad till Corner Suite. Fruktfatet fanns redan på rummet. Nu funderar jag bara på vad jag ska göra med konferensrummet.

Radisson Royal Park Stockholm i onsdags ingen upgrade
Radisson Royal Viking i torsdags ingen upgrade, dock ett fruktfat

Toppen