Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

Hotell: Radisson Blu Hamburg
Bokat: Billigaste
Fick: Superior på vån 21 med utsikt över floden
Antal nätter: 1
Rate: Prepaid App
Status: VIP
När: Juni 2025
Övrigt: Vi var två sällskap med VIP som fick rum intill varandra, tidig incheckning gick bra efter att behövt vänta 30 minuter i lobbyn.

Hotell: Radisson Blu Scandinavia Göteborg
Bokat: Standard
Fick: Juniorsvit med balkong
Rate: Flexibel (enda valbara) med rabattökning via hemsidan (appen 400 kr högre pris)
När: Midsommarafton
Övrigt: Mitt designerade rum var inte klart vid tidiga incheckningen (12.30) men receptionen vaskade fram ett likadant motsvarande. Välkomstgåvan fick nog någon annan, men att få tidig incheckning är ju mkt bättre än ett päron.

Hotell: Radisson Blu Scandinavia Göteborg
Fick: Juniorsvit med balkong
Rate: Flexibel (enda valbara) med rabattökning via hemsidan (appen 400 kr högre pris)
När: Midsommarafton
Övrigt: Mitt designerade rum var inte klart vid tidiga incheckningen (12.30) men receptionen vaskade fram ett likadant motsvarande. Välkomstgåvan fick nog någon annan, men att få tidig incheckning är ju mkt bättre än ett päron.
Intressant att hemsidan var billigare, tidigare har appen alltid varit billigare så jag har bara använt den kanalen men får börja dubbelkolla nu då!

Hotell: Radisson Blu Gdansk
Fick: Svit
Antal nätter: 3
Rate: Flexibel med rabattökning via hemsidan appen
När: Midsommarhelgen
Övrigt: Haft flera ganska mediokra uppgraderingar men denna var riktigt bra!

Hotell: Radisson Collection Astorija Vilnius
Bokat: Standardrum
Fick: Svit
Antal nätter: 2
Rate: Non refundable via appen
När: 23/6-25/6
Övrigt: Macarons och choklad på rummet. En dam (av hotellet anställd sådan) knackade på under kvällstid och delade ut ännu mer choklad om man önskade.

Toppen