Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

ekf

Medlem
Park Inn Copenhagen Airport
Bokat: Standard room (reward)
Erhöll: Superior room
Status: Gold

Trevlig incheckningsupplevelse och när jag kom upp på rummet så väntade en storflaska rödvin på bordet tillsammans med ett litet handskrivet kort med mitt namn på. Vattenflaskorna var som vanligt inte på plats dock (har aldrig fått sådana).
Anlände rätt så sent så har inte utforskat något alls, mer än att jag konstaterade att elbilsparkeringen var full av bilar med förbränningsmotorer eller elbilar utan inkopplad sladd. Får se hur frukosten artar sig imorgon.
 

rsimon

Medlem
Hotell: Radisson Blu Arlanda Airport Terminal
Bokat: Standard
Fick: Premium
Status: Silver
När: Maj 2022

Ingen recognition överhuvudtaget men mitt rum var så äckligt och fullt av fläckar att jag klagade. När jag frågade om uppgradering i repan sa receptionisten att hotellet var fullbokat (och ljög, för jag kollade i bokningen/appen innan), men även att hon skulle se vad hon kunde göra.

Efter att ha fått ett nytt Premiumrum där det visade sig att någon redan bodde fick jag åter till repan där en annan personal tog vid och jag kunde tillslut få ett eget nytt rum. Dubbel uppgradering rent objektivt.

Jag fick en frukostvoucher också.
 

rsimon

Medlem
Hotell: Radisson Blu Arlanda Airport Terminal
Bokat: Standard
Fick: Premium
Status: Silver
När: Maj 2022

Ingen recognition överhuvudtaget men mitt rum var så äckligt och fullt av fläckar att jag klagade. När jag frågade om uppgradering i repan sa receptionisten att hotellet var fullbokat (och ljög, för jag kollade i bokningen/appen innan), men även att hon skulle se vad hon kunde göra.

Efter att ha fått ett nytt Premiumrum där det visade sig att någon redan bodde fick jag åter till repan där en annan personal tog vid och jag kunde tillslut få ett eget nytt rum. Dubbel uppgradering rent objektivt.

Jag fick en frukostvoucher också.

Har nu fått svar från Front Office Manager efter min utvärdering jag skickade efter vistelsen. De ber om ursäkt för att de inte levererat. De ska även uppdatera sig vad gäller statusförmåner. Jag får 10 000 extra poäng som kompensation.
 

erc

Medlem
Park Inn by Radisson Sárvár Resort & Spa

Bokat: Standardrum, all-inclusive
Erhöll: Svit med ett sovrum

Är på en spontan roadtrip och bestämde mig för en övernattning på ett hotell jag tidigare bott på med barnen.

Professionellt välkomnad och min önskade sena utcheckning var inga problem.

Snudd på nytt rekord i välkomstgåvor. Två flaskor vatten (i glasflaskor), en flaska rosé, en flaska lokal snapps och ett generöst fat med godis och kakor.

All-incluisive ger mig middag ikväll, fri enklare bar till 21:30, frukost, brunch och lunch i morgon.

Eftersom det är 32 grader varmt kan det nog bli ett besök i poolområdet i morgon innan avresa.
 

Attachments

  • 06194FD9-4F80-4F2E-A956-4C4C2CA163C5.jpeg
    06194FD9-4F80-4F2E-A956-4C4C2CA163C5.jpeg
    59,5 KB · Visningar: 114

erc

Medlem
Radisson Blu Park Hotel & Conference Center, Dresden Radebeul, Tyskland
Bokat: standardrum, award 15000p
Erhöll: business class-rum
Allt som förväntat. Mumsiga nötter på rummet.



Park Inn by Radisson, Wismar, Tyskland
Bokat: stadsrum, award 15000p
Erhöll: Superior-rum
Även här allt i sin ordning med allt. Generöst fruktfat på rummet.


Det finns fortfarande några riktigt belönande 15000-poängshotell i Tyskland!
 

Davvelavve

Medlem
Hotell: Park in by radisson Budapest
Bokat: standard
Får: Familjesvit
Status: Guld
När: Under F1 helgen

Min första vistelse och kan redan se att standard bytts ut till familjesvit. Poängbokning med eftersom priserna är orimliga under F1 helgen.
 
Toppen