Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

Olle K

Medlem
DE2E3697-AF79-4238-85D0-1237FF639AE7.jpeg
Radisson Blu Tromsö

Bokat ”small cosy room” med dream deals pris.

Blev uppgraderad 2 steg till standardrum med havsutsikt (var nog ett av hotellets finaste utsikter med fönster åt två håll på 8e våningen). Dock sa receptionisten konstigt nog att jag blivit uppgraderad till premium rum (som skulle varit 4 steg)

Fick ingen välkomstgåva, vilket är ovanligt, men fick de 2 flaskor 50 cl vatten som RR utlovar.

RRG
 

Joakim H

Medlem
Skönt att kunna sprida gracerna. Själv får Jag hålla mig till Radisson. Nyss bokat upp drygt 40 nätter om 5 stays. Blir iaf RRD under senhösten. Inte mycket till liv man har :D
Ja alltså jag har 22 Stays på Hilton iår och behöver 8 till för Diamond, sen har jag 8 kvar på SPG för Platinum och Best Western har jag redan återkvalat till Högsta status på spend iår.
Jag håller ett par olika program igång varje år för att kunna testa lite olika och kunna ta ut awards över hela världen.
Just iår skulle de bara vara Hilton och Radisson men blivit så mkt jobb utomlands och privata resor så jag sprider kärleken lite :D
 

jonten

Medlem
Park Inn Lund
Bokat: Standard
Erhöll: Standard
Status: RRP
Övrigt: Vid incheckning så ber dom om legg/körkort, jag blir helt ställd och säger Va? Hon upprepar och jag säger att det är första ggn i Sverige, nej nej säger hon. Jo jo säger jag, då bor du inte mycket på hotell säger hon. Jo säger jag och räcker över RRP kortet, detta kortet visar väl det... Hon skäms.. Jag tror att jag såg lite luffaraktig ut idag och att det var det som triggade... :)
Däremot så tog hon inte deposition på mitt CC, vilket dom alltid gör trots resebyrå fakturering. Så idag infördes nya regler....
 

Xpressen

Medlem
Park Inn Hammarby Sjöstad

Bokat: Standard
Erhöll: Standard
Status: RRG
Övrigt: 2 flaskor vatten, välkomsthälsning och lite godis.
 
Radisson Collection Royal Copenhagen

Bokat billigaste tre nätter med poäng, fick Royal Club-rum dvs. stort hörnrum högst upp (i det närmaste en juniorsvit) med välkomstbrev och ostbricka samt en fri frukost för två. Jag är nöjd. För övrigt ett av de avsolut bästa Radissons jag bott på.

RRG
Jag har ca 20 nätter (i stort sett mån-torsdag varje vecka till slutet av september) redan bokade på the Royal - hojta om du är här igen och vill ta en BC öl (eller GT) :)

Och jag håller med, det är ett riktigt riktigt bra Radisson, med frikostig uppgraderingspolicy och vänlig personal.

Avd. kuriosa: jag har bott ca 40 nätter på the Royal redan i år, har som sagt 20 nätter till bokade och det är 50% chans/risk att det blir ytterligare ca 30 nätter innan årsskiftet utöver det :D
 

mha321

Medlem
Och jag håller med, det är ett riktigt riktigt bra Radisson, med frikostig uppgraderingspolicy och vänlig personal.

Trevligt att verkar ha tagit tag i sin uppgraderingspolicy. För ett par år sedan var nog royal det hotell som gav absolut minst och sämst uppgraderingar av alla de jag bott på i Skandinavien. Låter som det är dags att omvärdera det!
 
Jag har ca 20 nätter (i stort sett mån-torsdag varje vecka till slutet av september) redan bokade på the Royal - hojta om du är här igen och vill ta en BC öl (eller GT) :)

Och jag håller med, det är ett riktigt riktigt bra Radisson, med frikostig uppgraderingspolicy och vänlig personal.

Avd. kuriosa: jag har bott ca 40 nätter på the Royal redan i år, har som sagt 20 nätter till bokade och det är 50% chans/risk att det blir ytterligare ca 30 nätter innan årsskiftet utöver det :D
Tack för inbjudan, hade varit riktigt kul, men jag är tyvärr ingen frekvent Köpenhamnsresenär (förutom byten på CPH...).

Men deras GT var riktigt bra!
 
Toppen