Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Nordic Choice Hotels?

ekf

Medlem
Hotell: QH Galaxen, Borlänge
Nätter: 3
Bokat: Compact dubbelrum
Fick: Compact dubbelrum
Status: Guld

Ingen uppgradering eller vattenflaska på rummet… Men receptionisten noterade och uppfyllde mitt rumsönskemål som jag fyllt i, så det är väl kanske okej ändå…
 
Hotell: Clarion Trondheim
Nätter: 1
Bokat: Standard dubbelrum inkl middag för 1590 NOK
Fick: Svit
Status: Platinum

Kanske inte en svit egentligen, men den kallades det i appen. Bara ett stort rum på våning 8. Men helt magisk utsikt över Trondheims-fjorden. Norge är så vacker!

Helt ok middag och frukost.

Ingår entré till gymmet på Pirbadet, vilket alltid är bättre än ett standard hotellgym.

bd4e7845e46edf3b2ba1e6cfb7b814cc.jpg

Hurtigrutens Kong Harald ankommer utanför hotellrumsfönstret.
 

andreas

Medlem
Hotell: Clarion Arlanda
Nätter: 1
Bokat: Standard dubbelrum (poängnatt, kampanj 15K)
Fick: Svit, vån 12
Status: Platinum

I mitt tycke ett av Strawberrys bästa hotell sett till förmåner. Alltid uppgradering efter bokning ett steg, till dag för incheckning oftast till stora sviterna, aldrig några diskussioner vid tidig incheck/sen utcheck etc.
 

Nikje

Medlem
Hotell: Quality Ekoxen, Linköping
Nätter: 2
Bokat: Standardrum med två enkelsängar
Fick: Standardrum med två enkelsängar
Status: Guld

Innebandycup i helgen, fanns inga rum att boka strax innan incheckning så ingen uppgradering. Mycket bra incheckning där man beklagade att det tyvärr inte gick att uppgradera men föredömligt avseende fömånerna dryck och sen utcheckning. Mecenat alumni-pris bokat i höstas så 1700 för två nätter ger fantastiskt värde! :D
 

mrestes

Medlem
Hotell: At Six Stockholm
Nätter: 1
Bokat: Standardrum via Amex FHR
Fick: Junior Suite
Status: Guld

Riktigt bra rum. Fick badkar som jag bad om. Kom hem nu sent på kvällen och hittade rummet städade och med trevlig turn down service, lite små bakverk.

Riktigt nöjd med checkin och service denna vistelse också. Ville få några utskrift, fick information att skicka epost med rumsnummer och när jag kom hem fanns utskrifterna i rummet.

Otroligt prisvärd när man tänker att priset är 1895 kr för en natt och 1000 kr i room credit ingår plus tidig incheckning, 1230, och sen utcheckning 1600.
 

Sir Lemon

Medlem
Hotell: At Six Stockholm
Nätter: 1
Bokat: Standardrum via Amex FHR
Fick: Junior Suite
Status: Guld

Riktigt bra rum. Fick badkar som jag bad om. Kom hem nu sent på kvällen och hittade rummet städade och med trevlig turn down service, lite små bakverk.

Riktigt nöjd med checkin och service denna vistelse också. Ville få några utskrift, fick information att skicka epost med rumsnummer och när jag kom hem fanns utskrifterna i rummet.

Otroligt prisvärd när man tänker att priset är 1895 kr för en natt och 1000 kr i room credit ingår plus tidig incheckning, 1230, och sen utcheckning 1600.
Betalar du med Amex Platinum?
 
Toppen