Ambassador eller Royal Ambassador som bor på ett IC, ja då ska man ju bli uppgraderad.
Om man nödvändigtvis ska ha en tråd om uppgraderingar bör man, tycker jag, separera
dessa erfarenheter från övrigt, som man f.ö., gjort på Flyertalk.
Nej, man ska inte bli uppgraderad på rewardnätter. Vissa hotell gör det ändå, medan andra inte gör det, vilket också framgår när man läser Amb och RA-trådarna på FT.
Eftersom Amstel tydligen alltid gör det så tyckte jag att det var ganska bra läsarnytta i min post, särskilt som att hotellet anses vara ett av de mest prisvärda att utnyttja sina poäng på. Standardrum för €700 per natt som blir en svit á €1000 per natt för 50000p är svårslaget i bang for point.
Nej, Amb och RA har inga förmåner i princip på rewardnätter. Man har rätt till tidig check-in samt sen check-out. Det är i princip allt. Det är ju det som är en av de dåliga delarna av programmet att man förlorar sina perks på just reward-nätter. Sen finns det en del som ger det iaf, men absolut inte alla.Jodå, för den som är Ambassador eller Royal Ambassor, inte för någon annan.
Nej, Amb och RA har inga förmåner i princip på rewardnätter. Man har rätt till tidig check-in samt sen check-out. Det är i princip allt. Det är ju det som är en av de dåliga delarna av programmet att man förlorar sina perks på just reward-nätter. Sen finns det en del som ger det iaf, men absolut inte alla.
Där ser man.. sorry för jag missuppfattade dig. Måste orsakat stor sveda hos dig förstår jag.Dags att sätta tillbaka korken i flaskan för ikväll?
Det jag kommenterade var det markerade ganska bra läsarnytta i min post
Där ser man.. sorry för jag missuppfattade dig. Måste orsakat stor sveda hos dig förstår jag.![]()
På ett forum för medvetna resenärer utgår jag från att alla som är intresserade av att bo på IC antingen är eller funderar på att skaffa Ambassador (eller börjar fundera över det efter att ha läst informativa inlägg om förmånerna).Jodå, för den som är Ambassador eller Royal Ambassor, inte för någon annan.