Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Hilton?

Hotell: Hilton Warsaw City
Datum: 15-17 april
Bokat: Twin Guest Room
Uppgradering: Twin Deluxe Room
Status: HHG

Hiltons automatiska uppgradering 72h innan funkar dåligt för mig. Tre senaste gångerna har inget hänt alls. Vid incheck har receptionen löst det smidigt ändå. Senast nu i Warsawa var de mycket förvånade och fixade snabbt ett deluxrum på våning 22. Loungen stängd så ingen mening med Executive. Gillar det här stället om man vill gymma och spaa. 17 min från/till flyget med Uber och med en Tier når du sedan resten av stan lätt.

Hotell: Embassy Suites Greenville, SC
Datum: 1 natt, April-2022
Bokat: King Guest Suite
Uppgradering: Premium King Guest Suite
Status: HHD

Ingen uppgradering i appen. Hade bokat två rum. Receptionen hälsade mig välkommen tillbaka efter 3 år och sa att de hade placerat mig i mitt favorit rum som de hade på fil. Helt sjukt så hade de fortfarande inte fixat klicket ovanför sängen som lät från sprinklern som jag kom ihåg. Fick en stor påse med snacks och dricka då de även hade i profilen att jag brukade köra till och från Charleston

Rum 2 blev enligt bokning till våra polare, dock gav hon oss alla 2 drink kuponger var så vi kunde dricka 4 gratis drycker var av fulöl på tapp, något vin och rom punch.

Klart över förväntan på allt. Också på plus sidan så hade de 4 Tesla laddare så bilen kunde fyllas på inför hemresan ner till Charleston.

PXL_20220410_134653198.jpg

Hotell: Conrad Bangkok
Datum: 12-14 april 2022
Bokat: Deluxe King Corner
Uppgradering: Var trött och skulle bo inom ramen för SHA+ så tänkte in på upgraden men var till King Executive
Rate: Corporate

Hotell:
Conrad Koh Samui
Datum: 14-19 april 2022
Bokat: 1-BEDROOM OCEAN VIEW INFINITY POOL VILLA
Uppgradering: Var fullt vid incheck men kunde få upgrade dag 2 om vi ville, vi valde dock att stanna då de hade valt ut den "bästa" i denna kategori.
Rate: Poäng

Mycket trevlig vistelse f.ö.

Hotell: Conrad Bangkok
Datum: 22-24 april 2022
Bokat: Deluxe King Corner
Uppgradering: Var mer uppmärksam på upgrade så när jag fick auto-upgrade till King Executive igen så mailade jag och påpekade att King Executive är mindre rum än det jag bokat och att jag redan hade loungeaccess pga HHD och fick Grand Premium King istället
Rate: Corporate

Hotell: DoubleTree by Hilton Toronto Downtown
Datum: 30/4- 4/5 2022
Bokat: Two double beds
Uppgradering: King one bdr suite with kitchen
Status: HHG

Hotellet tokfullt första natten så fick ett riktigt sunkigt rum med två dubbelsängar på 25:e våning, herren vid disken sa att jag hade tur att få en high floor rum, men har ångrat nästan att boka detta när jag såg rummet. Jetlaggad nog kollade med nightshift om de har nåt annat för resterande nätter och tur nog en suite fanns.
Barnen är föräldrarna är glada nu, särskilt för jag landade en 25% rabatt också genom price guarantee.

Toppen