Hotell: Hilton Stockholm Slussen
Datum: 2-3 november
Bokat: 1 Queen room
Uppgradering: 1 King executive room
Status: HHD
Exakt så.
- Ingen info om internetkoden och vanliga "rumsnummer + efternamn" fungerar ej - och fick ringa nästan 10 min till receptionen för att få info
- Ingen dryck och charkbricka initialt. "Vi serverar ingenting på måndagar". Först efter klagomål så fick jag en öl och lite plock som receptionisten plockade ihop. Tog 40 min. Galenskap att vi som kunder ska behöva ha koll på vilka dagar man får detta.
- Ingen möjlighet till kaffe 09:30-16:00 på tisdagar. "Du kan gå och köpa en kaffe på pressbyrån". Först efter att jag muttrade högt över dålig service så kunde jag en kaffe.
Med det sagt -
- Trevligt hotellrum
- Bra frukost
Tråkigt att behöva klaga/visa missnöje för att kunna fixa simpla saker. Första besöket var inte super. Har lämnat feedback och bokat in en vistelse på fredag igen. Ska bli spännande att se om det blir någon skillnad.
Hotell: Hilton Stockholm Slussen
Datum: 13-14 november
Bokat: 1 King Deluxe
Uppgradering: Först till
1 King executive room två dagar i förväg - detsamma som sist - efter lite snack i repan, där jag ville köpa en uppgradering högre upp, så bjöd de på "
1 King Junior Suite with view".
Status: HHD
Bokade rummet för två personer och fick således 4x drinkvouchers + 2x charkbrickor.
Ankom kring 13:30 igår, och tänkte ta ett mötet i lobbyn, men inga problem med tidig incheckning, och de kunde fixa kaffe utan problem vid den tidpunkten också. Trevlig personal och frukosten satt fint. Inga möss i sikte heller!
Således en mycket bättre vistelse denna gången, och jag är supernöjd. Spännande hur det kan vara sån blandning av högt och lågt.