Anders Östling
Medlem
Hilton the Hague. Från standard till Exec floor, inkl lounge. Goda friterade räkor kan jag meddela
.
Mycket trevligt hotell! Bor på våning 61 just nuConrad Hong Kong, uppgraderad från billigaste rum till King Executive vid online check-in. Dock hade jag bokat twin bedroom och mailade direkt och sa att de får ni lösa, gärna med bra utsikt varpå det blev ett vanligt twin bedroom på våning 53 med harbour view. Lounge och allt fick man tillgång till och servicen va som vanligt enastående.
Är HHD!
Oj så pass till och med. Executive nivån låg från våning 54 och uppåt fick jag förklarat för mig. Detta var andra vistelsen inom 6 veckor så chefen för loungen kom och skakade hand och hälsade mig välkommen tillbaka.Mycket trevligt hotell! Bor på våning 61 just nu![]()
Lyckades knipa sista rummet på top floorOj så pass till och med. Executive nivån låg från våning 54 och uppåt fick jag förklarat för mig. Detta var andra vistelsen inom 6 veckor så chefen för loungen kom och skakade hand och hälsade mig välkommen tillbaka.