Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Hilton?

Hilton Glaslamp Quartier San Diego, från "King Delux" till "King Delux Premium view of San Diego Downtown"...hum har inte alla rum utsikt över stan tänkte jag och frågade receptionisten varför dom bytte från det rum jag hade valt själv. Svaret blev "this room has an jacussi". Nice, det va ju snällt att ha sån koll på vad varje rum har för faciliteter!

Conrad Hong Kong, uppgraderad från billigaste rum till King Executive vid online check-in. Dock hade jag bokat twin bedroom och mailade direkt och sa att de får ni lösa, gärna med bra utsikt varpå det blev ett vanligt twin bedroom på våning 53 med harbour view. Lounge och allt fick man tillgång till och servicen va som vanligt enastående.

Är HHD!

Conrad Hong Kong, uppgraderad från billigaste rum till King Executive vid online check-in. Dock hade jag bokat twin bedroom och mailade direkt och sa att de får ni lösa, gärna med bra utsikt varpå det blev ett vanligt twin bedroom på våning 53 med harbour view. Lounge och allt fick man tillgång till och servicen va som vanligt enastående.

Är HHD!
Mycket trevligt hotell! Bor på våning 61 just nu :)

Oj så pass till och med. Executive nivån låg från våning 54 och uppåt fick jag förklarat för mig. Detta var andra vistelsen inom 6 veckor så chefen för loungen kom och skakade hand och hälsade mig välkommen tillbaka.
Lyckades knipa sista rummet på top floor :) ja dom är verkligen vänliga och får en att känna sig välkommen här. Jag såg några andra svenskar igår som också blev välkomnade tillbaka.

Vad är planen i Hongkong nu då?
Själv ska jag ner och testa den lilla poolen :)

Toppen