Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Hilton?

taxvalp

Medlem
Hilton Vienna Plaza. Uppgraderad från billigaste rummet till King Executive. Popcorn, kex och en voucher för en Manhattan i baren (de kör 1920-talstema här). Frågade om vi fick äta frukost i restaurangen i stället för i loungen och det var inga bekymmer efter lite knappande på datorn. Gott första intryck. HHD.
 
Hilton Antwerp Old Town. Från billigaste till en trevlig Junior Suite som HHG.
För övrigt ett charmigt hotell, med en underbar terass som hör till Executive Loungen! :D
 
Waldorf Astoria Trianon Versaille som HHD. Egentligen en exemplarisk hotellvistelse men ingen uppgradering från Pavillion room, vilket tyvärr gjorde oss besvikna. Detta satte lite besk smak på upplevelsen, även om jag vet att det inte är nån garanti att bli uppgraderad. Hade varit bättre om Waldorf Astoria gav HHD gratis frukost som benifit.
 

Nilann

Medlem
Hilton Munich Park. Uppgraderad från standardrum till Executive room på 12:e våningen. Fantastisk utsikt över Englischer Garten. Herr Nilann och jag fick en fin promenad i gott väder, drygt 20 grader, på förmiddagen. Lite skönare än de 29-30 grader vi har haft i Göteborg de senaste dagarna.
Nu är det snart dags för ett loungebesök; vi bor vägg i vägg med loungen.
 

jonten

Medlem
Hilton Lake Las Vegas Resort & Spa, ville ta ett par nätter utanför kaoset och lyckades hitta ok pris. Bokade billigaste rummet som hade "Lake view"ering,
Vid incheckning, noll recognition som Diamond, tänkte att jag smyger in en fråga så hon fattar att jag är Diamond, frågar om de har lounge. Hon blir ställd och börjar titta i datorn, hon verkar inte fatta så jag säger att jag är Diamond. Hon beklagar att de inte har någon lounge och fortsätter incheck, jag frågar om rumsuppgradering, hon säger att jag har bästa rummet med "lake view". Jaq hänvisar till diamond och ber om uppgradering, hon säger att de inte uppgraderar mer än lake view...
Lake view innebar helt ärligt promenad på 300 meter, sög totalt. Tittade ut en gång...
Stod inte som diamond vid frukosten, men det löstes snabbt och upplevde mig "vipad" med kaffe och juice..

Hotellet var ok och dålig beläggning så pool var hyfsad folktom, funkade bra som lite relax efter hetsen i Vegas
 

dalton

Medlem
Lite från senaste Tokyovistelse, är HHD.

Hilton Tokyo Stay 1 - billigaste king till Executive.
Hilton Tokyo Stay 2 - ingen upgrade
Conrad Tokyo - King room city view till King suite bay view - superfint rum!
 

flapps

Medlem
Hilton Gdansk, ingen upgrade. Bokat Deluxe river view..Hotellet är fullt och jag börjar närma mig det samma... Är HHD lotteri...
 

090034208

Medlem
Hilton ZRH, från billigast twin till twin Executive
Hilton CDG, från twin deluxe till twin Executive med tidig incheckning kl 9.30
Är HHG
 
Toppen