Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Hilton?

Fick uppgradering till a room with view från billigaste rummet på Hilton San Diego Bayfront.
DSC_2040.JPG

Uppgraderad till Hilton floor på DoubleTree Metropolitan. Tror annars det är samma typ av rum men högre upp i huset. Det är ett ok rum, inget särskilt men inget kylskåp vilket förvånar mig.

Bokade ett billigt queen room på Hilton Manhattan East under flash sale. Checkade in Idag och fick ingen upgrade pga fullt hotel enligt bettan I receptionen ...Surade till lite och tyckte jag hade bott här X antal ggr och aldrig fått något extra....Helt plötsligt så var där en suite ledig som vi gladligen tacka ja till... Ganska slitet men helt ok för 149 dollar per natt...

Checkade in igår på Hilton Düsseldorf. Bokat billigaste rummet (ca 70€) King Hilton Guest Room... uppgraderad till King Hilton Executive.

Checkade nyss in på Hilton Brussels Grand Place. Bokat King Guest Room, blev uppgraderad King One Bedroom Suite (är nog bästa uppgraderingen jag fått hittills, 60 kvadrat, vardagsrum, sovrum, rum med badkar samt dusch i anslutning till sovrum, toalett i anslutning till hallen)

King Delux till Junior Suite på Athenee Palace Hilton, Bucharest. 10 steg från Loungen. Utsikt mot den lugna innergården. Nöjd

Hela vistelsen präglades av personalens trevliga och serviceinriktade attityd. Kvinnan på frukosten i loungen som går runt och serverar folk kaffe. Frun i badavdelningen som snabbt visar runt vart omklädningsrum och bastu ligger. Concierge som stormtrivs med att småprata med gäster och ordna shuttle tillbaka till flyget. Bra hotell!

Hilton Sukhumvit Bangkok, junior executive suite efter lite tjat under incheckningen. Riktigt trevligt rum faktiskt. Billigaste rum bokat från start. HHD

Hilton Barcelona Diagonal Mar.
HHD
Booket: Billigste kategori.
Oppgradering: King Executive Sea View Corner room. high floor, beste man får uten å gå til angrep på suitene.
Executive lounge har fint eksteriør/terrasse, men håpløs betjening.

Toppen