Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Hilton?

Jag har mycket mindre problem med den genvägen än att de ger bort HHD hursomhelst. Jag tycker Club Carlsons policy att inte matcha till CCC är rätt bra.
Jag tycker en rimlig policy är att aldrig matcha högsta nivån (som CCC), och att inte heller göra matchinig utan en challenge till gold.

Men då bör det vara en av de varianterna "du får guld i 3 månader, men för att behålla förbi det så behöver du bo x stays under de 3 månaderna". Har för mig att t.ex. Marriott brukar köra en challenge där man inte får statusen under "testperioden" - det är mindre bra eftersom man ju inte får faktiskt prova på den då. Men att tidsbegränsa den till 3 månader istället för hela kvalificeringsperioder tycker jag är helt ok.

Hilton Phoenix Airport, billigaste King till King Junior Suite, HHD, stort rum men samma möblering som ett vanligt rum så det känns bara stort...40" TV känns väldigt liten tittandes från sängen i så stort rum, boka och betala inte för en Junior Suite här inte värt det.

Last edited:
Hilton Milano, från standard rum till Executive. Bokade till ett pris för två nätter till ca 3,500 SEK bokade av och bokade på under en rea och fick priset 2,600 SEK

Uppgraderad på The Drake Chicago från King Size till Twin med både Exec tillgång och Lakeview under helgen 8apr till 11apr.
Curio Reichshof Hamburg 22-24apr, från king medium till king extra large room då de kör med storlek på rum och säng som upgrade alternativ. Fin gest att en liten flaska sekt stod på rummet tillsammans med ishink och välkomstbrev.

Toppen