Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Hilton?

Uppgraderad en rumskategori på Conrad Centinnial Singapore. Skulle självklart egentligen bokat denna nivå och fått uppgradering till club men detta hade jag missat, lätt att vara efterklok. Helt enkelt för van vid att man på Marriott alltid får club access oavsett rumsuppgradering eller inte... :-(

HHG
Kan du inte betala extra nu för ett business rum?
Så att du får club rummet.
Där är det ju för övrigt Happy hour hela dagen.

Till suite idag på Hilton Hua Hin.
7807ca7b9889bf0a8503580da47d1f61.jpg

Uppgraderad från de luxe till king executive på Hilton CPH. Är HHG så alltni ordning :) Sedan gillar jag Hilton CPH, nice property som man kunde sagt om man hade varit i den branschen.

Jag är den förste att kritisera Hilton när de gör fel, men...

Det är standard i USA - i princip kan man nog räkna de hotell där det inte är så i USA på ena handens fingrar.

På vilket sätt är drinkvouchers en förmån för HHD? Det är en sak att kräva förmåner du har rätt till, men att hitta på egna och försöka få igenom dem kan jag tycka är lite över gränsen.

Njaa, över gränsen tror jag knappast jag har gått. "Kräva" har jag nog aldrig yttrat, utan vänligt frågat om dessa fanns. Och hitta på kanske jag har gjort oavsiktligt, men efter att ha fått drinkvouchers på 3 Hilton hotell i rad under veckan i USA var det för mig en ganska logisk fråga även på det fjärde Hilton hotellet. De 3 första har trotts allt motiverat vouchrarna vid incheck som HHD förmån.

Anyway. Hilton Daytona beach nästa.

• Gilla
Reactions: Gus
Njaa, över gränsen tror jag knappast jag har gått. "Kräva" har jag nog aldrig yttrat, utan vänligt frågat om dessa fanns. Och hitta på kanske jag har gjort oavsiktligt, men efter att ha fått drinkvouchers på 3 Hilton hotell i rad under veckan i USA var det för mig en ganska logisk fråga även på det fjärde Hilton hotellet. De 3 första har trotts allt motiverat vouchrarna vid incheck som HHD förmån.

Du skriver ju själv "Jag kontrar med att ja det förstår jag men att det kostar och som HHD ska det faktiskt ingå åtminstone en voucher.". Vad hotellen tidigare motiverat att du fått dessa med är ointressant - det är de facto inte en förmån för HHD generellt sett.

Toppen