Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Hilton?

Ingen uppgradering från Conrad Suite Twin at Conrad Bali, trots HHD och låg beläggning. Bedagat hotell, leende personal och fattig loungemat men bra cocktailmeny

Är på TP-run (DUB-HNL-dealen) med övernattning i Phoenix (PHX) på Hilton
Phoenix Airport. På grund av att det är Thanksgiving idag så håller man Exec
Lounge stängd för storstädning men som kompensation fick jag gratis lunch
eller middag på hotellets Rimrock Bar and Grill. Endast soft drinks ingick men
en trevlig gest av hotellet. Är HHD.

Hilton CPH, förra månaden bokade jag ett standard guest room och blev uppgraderad till Executive room
Hilton CPH - checkade in igår, hade bokat Deluxe och blev uppgraderad till Executive
Jag är HHG.

Hilton Arcadia Phuket. Vid incheckningen tillkallades Guest Relations Manager efter att den "vanliga" personalen såg att bokningen var en HHD. Ett varmt välkomnande tillbaks (har bott här en gång tidigare) och en uppgradering från Jr Suite till Deluxe Suite med stor härlig balkong mot stranden!

Hilton Logan Airport: billigaste till Executive Lounge. Intressant nog frukost i loungen från 05.00 som måste anses vara bra
Hilton Fashion District New York: billigaste till min preferens.. "Ah Mr. Senator, you like the corner rooms don't you with the King Bed?" Ja tack.
Hilton San Fran Financial District: billigaste till fick välja mellan Deluxe Room Bay View, eller Executive Room City View. Valde de sena
Hilton LAX Airport: billigaste till Executive Room
Capital Hilton Washington DC: billigaste till Executive Room
Hilton Metropole London: valde själv nyrenoverat Deluxe istället för Executive Room. Mycket bättre

Hilton Arcadia Phuket. Vid incheckningen tillkallades Guest Relations Manager efter att den "vanliga" personalen såg att bokningen var en HHD. Ett varmt välkomnande tillbaks (har bott här en gång tidigare) och en uppgradering från Jr Suite till Deluxe Suite med stor härlig balkong mot stranden!
Vi skall ner till Arcadia för ett par nätter på tisdag igen, är du kvar då så kan vi ta en skål i loungen :)

Toppen