Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Hilton?

OT: Jag tappa mitt HHD till HHG för någon månad sen ... jag märker INGEN skillnad alls och då är jag inne i en period där jag reser väldigt mycket nu! Med andra ord kommer jag få tillbaka mitt HHD snart men som sagt ingen skillnad alls till dess skulle jag tro!

Hilton CPH leverar som vanligt. Uppgraderad till executive room från deluxe room som HHG. Nu väntar ost och vin i loungen.

Hilton Kensington för 2 dagar sen. Bokade billigaste queen för £134 fick King Suite. Spenderade ganska exakt ingen tid alls på hotellet. Ankom 0045 och drog 0730

Lyllo, haha. Har bott där 5 dagar i veckan, varje vecka Jan-Maj. Det bästa jag har fått är Executive rum.

Du är för lojal ;)
Byt hotell någon vecka och påpeka hur generösa de var med uppgraderingar där så kanske det hjälper.

Det är dock oftast lättare att få en bra upgrade om det är en natt än fem

Incheckad på Hilton Americas Houston och en grymt trevlig kille i receptionen. Han frågar vad syftet med vistelsen är och vi säger tourist faller han nästan. tourist here in Houston? :D

Vi fick fritt wifi, rum på våning 17 av 21 med utsikt över downtown! Bokad på hotels.com

Incheckad på Hilton Americas Houston och en grymt trevlig kille i receptionen. Han frågar vad syftet med vistelsen är och vi säger tourist faller han nästan. tourist here in Houston? :D

Vi fick fritt wifi, rum på våning 17 av 21 med utsikt över downtown! Bokad på hotels.com
Haha förstår förvåningen... Houston downtown är ju typ ett myller av motorvägar bara! ;)

Ge honom en lista på vilka BC medlemmar som kommer och turistar, samt förväntar sig uppgradering.

Fick idag ett exec-rum på Hilton Bangalore trots HHS och billigaste rummet. Dock är det ju helg och hotellet ser ganska tomt ut...

Uppgraderad från basic till Executive room på Hilton Helsinki Airport. Som HHonors Blue. Men jag hade Gold när jag bokade den, det är antagligen det som slår igenom.

Kommer nog inte hinna till loungen innan de stänger dock. Sitter i telefon omvänt med Lufthansa och AirCanada för att de ska ta reda på varför det är omöjligt att checka in på första benet av mina flyg i morgon. Alla skyller på alla...

Toppen