Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Hilton?

Uppgraderad på Hilton Kuala Lumpur från billigaste rum till Executive-rum. Mycket nöjd. Välkomstgåva i form av fruktfat med nötter.
Provade checka in i appen, med resultatet noll skillnad mot för vanlig incheckning. Var fortfarande tvungen att gå igenom samma procedur. Ända skillnad var väl att jag kunde välja rum. Bästa lediga rum var dock redan valt å mina vägnar.

"Gillar" är ogilla så klart.
Har du skrivit till Diamond Desk, känns ju som att du har mer otur än jag trodde vara möjligt med dina vistelser med HHD?
Jag har ju som sagt fått flertalet jr svituppgraderingar som HHG, så du borde ju inte behöva ha det sämre.

Nej, jag har legat i sängen med hög feber, så jag har inte tagit tag i det än. Nu är jag ute och reser men jag hoppas få lite slack i veckan som kommer och då ha tid att ta tag i det.

Uppgraderad till Exec Floor på Hilton Bangkok (Sukhumvit, Soi 24),
inte att förväxlas med det ökända "Bangkok Hilton" dvs. fängelset
där diverse narkotikasmugglare tillbringar lång tid..
Man blir oerhört väl omhändertagen och kan avnjuta frukost, After-
noon Tea och Happy Hour i Exec Lounge.

Just installerat mig på Double Tree i Cairns. Bokat 6 nätter för poäng+pengar = 12k och 43 AUD per natt.
De har en speciell våning där det finns Hilton Honorsmärkta rum. Ett sådant fick jag.
Så nu sitter jag på balkongen och roar mig med utsikten och den obligatoriska kakan...
b9ab6e89077bdb52726b2949d49addb2.jpg

48440a2daf6002de78d96e27dcb23301.jpg

07cafa2b37cd5988ba3eacf9d1b8f82c.jpg

5539206efd803192fe8b39bd9614d23d.jpg

6c0135810fa9496fbf37abf0261322cc.jpg

Doubletree by Hilton Tower of London i slutet av januari. Ingen uppgradering först men när det annars fina rummet hade utsikt mot en tegelvägg så påtalade vi att jag hade guld och blev då uppgraderade till ett rum på 9 våningen med fin utsikt. Tillgång till lounge också men det fick vi upptäcka själva. Trevlig frukost i matsalen ingick också. Bra hotell för övrigt.

Statuslös uppgraderad på hilton slussen idag. Från billigaste rummet till ett twin deluxe högst upp med balkong !:) tyvärr ingen lounge men frulle o wifi ingår då jag bokade under vinterkampanjen. 1 stay kvar till guldet :)

Toppen