Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Hilton?

Hur är Hilton Fashion District jämfört med Hilton Times Square?
Fashion District var litet och mörkt, möjligt att man hade chans till bättre utsikt om man kommit upp en bit (vi bodde på 10:e våningen (finns 22 tror jag). Standardrummet var OK, men lite trångt.

Times Square var däremot ljust och luftigt med grym utsikt, större chans där eftersom rummen ligger på våning 23 och uppåt. Deluxerummet vi fick på 43:e våningen var grymt, med utsikt söderut.

Trevligt personal på bägge, upplevde frukosten som något bättre på Fashion District. Föredrar läget på det sistnämnda dock, det är för mycket folk runt Times Square.

Fashion District var litet och mörkt, möjligt att man hade chans till bättre utsikt om man kommit upp en bit (vi bodde på 10:e våningen (finns 22 tror jag). Standardrummet var OK, men lite trångt.

Times Square var däremot ljust och luftigt med grym utsikt, större chans där eftersom rummen ligger på våning 23 och uppåt. Deluxerummet vi fick på 43:e våningen var grymt, med utsikt söderut.

Trevligt personal på bägge, upplevde frukosten som något bättre på Fashion District. Föredrar läget på det sistnämnda dock, det är för mycket folk runt Times Square.

Utsikt från Hilton Fashion District och Hilton Times Square i nedan länkat inlägg. Två ganska medelmåttiga ställen enligt min mening.

Har du blivit uppgraderad på Hilton? | Sida 26 | BusinessClass.se forum | 250.000 inlägg om resor

Hilton Copenhagen Airport - HHG och uppgraderad två gånger i rad från standardrum till Executive Floor med tillgång till loungen, som för övrigt har en alldeles utmärkt servering mellan 18-20. Småvarmt, ost, kex, snacks och kaffe med kaka när jag var där. Plus fri bar så klart.

Last edited:
Haha! Jag har varit så mycket i Köpenhamn senaste månaderna att jag tar det som självklart... ;)
Hann som tur är med att ändra inlägget!

Bodde nu senast på Hilton New York Fashion District. Fördelen med hotellet är läget, pris, takbaren och frukosten. Tyvärr finns det inte så mycket att uppgradera till: Queen, King eller 2 Doubles med High or Low Floors.

Men fick i alla fall det jag behövde trots billigaste pris:
1 2 Doubles High Floor
1 King Size High Floor

viktigast.. vistelsen skickade mig över Diamond för 8:e året i följd :)

Toppen