Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Hilton?

Bodde 8 nätter i New York precis, först 4 nätter på Hilton Fashion District (ingen uppgradering), men sen 4 nätter på Hilton Times Square med uppgradering från enklast möjliga till deluxe-rum på 43:e våningen (av 44). Jag har guld-kort (fixat via Accenture-länken) :)

Bodde 8 nätter i New York precis, först 4 nätter på Hilton Fashion District (ingen uppgradering), men sen 4 nätter på Hilton Times Square med uppgradering från enklast möjliga till deluxe-rum på 43:e våningen (av 44). Jag har guld-kort (fixat via Accenture-länken) :)
Hur är Hilton Fashion District jämfört med Hilton Times Square?

Waldorf Astoria i Rom, billigaste rum på poäng. Uppgraderad till stort rum med utsikt över hela staden. Valfri drink i baren och vatten o godis (en hel kartong biscotti) på rummet i samband med turn down. Är HH Gold. Väldigt trevlig hotell som utstrålar lyx, rekommenderas framförallt om man vill koppla av och inte springa runt i stan hela tiden.

Hilton Istanbul Bomonti, ingen uppgradering. :( Hade bokat executive room i hopp om att bli uppgraderad till en svit men fanns inga lediga.

Jag gillar inte Waldorf Astoria i Rom, har du inte full plånbok sök ett annat hotel. Extra kostnader för allt tom om du är Hilton Guld eller Hilton Diamant.

Uppgraderad på Hilton slussen från billigaste deluxrummet utan utsikt till EXC, drinkupong och en strut polkagrisar på rummet. Får se hur utfallet av poäng blir, har bokat 2x poäng samt är med i 3x poängkampanjen som går nu på helger.

Toppen