Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Hilton?

Just nu på conrad Bangkok , använde "friends to Hilton " koden när jag bokade och fick priset nedsänkt till 3435 baht från 4200, för vanligt dubbelrum.. Nu här uppgraderad till deluxe corner Room , och tillgång till executive floor, med frukost förstås..
Har Hilton Gold efter haft Diamond i 7 år men reste inte förra året utan skickat ett "snyft" mejl efter sett alla challenge uppgraderingar här på detta forum och frågade vad jag skulle göra för att få tillbaka status.
Fick till svar att du får guld direkt.
Kan bara säga att jag gillar Hhonors service desk..

På Hilton Tower Bridge og The Waldorf Hilton i London var der ingen opgraderinger, men havde booket Executive Room fra start af så jeg led ingen nød.

På Hilton Bejing Airport blev det opgradering fra billigste værelse til Deluxe Suite med Lounge adgang.

Det bliver lidt af et skridt nedad med en nat i et almindeligt værelse på Novotel Taipei....

Hilton London Heathrow. Hh gold.
Booket king deluxe. Fikk king deluxe. Ingen oppgradering men fikk tilgang til executive lounge hvor jeg fikk frokost i tillegg til 1000 poeng ekstra.

Hilton Montreal Airport - bokat billigaste möjliga king size och fick hörnsvit.
Millenium Hilton NYC - bokad cash+points rum och fick hörnsvit.

Det här var nog första gången jag faktiskt får en uppgradering till någon som kan liknas med en svit på Hilton.

• Gilla
Reactions: doc
Hade sjukt dålig uppgradering på min Miami/New York trip.....

Hilton Cabana, Miami Beach. Bokade King Deluxe Ingen upgrade. Sen att Hotellet sög värre än mitt ex är en helt annan historia.
Doubletree, North Beach. Bokade standard rum. Upgrade till 2rums suite på 25vån.
Hilton Bently, Miami Beach. Bokade standard rum Ingen upgrade..
Hilton Manhattan East, New York. Bokade Queen room. Ingen upgrade

/flapps

Toppen