Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Hilton?

Hilton Berlin, från billigaste rummet (summer sale) till King Executive med "dome-view".

Dessutom är det fri minibar den här veckan för HHonors Gold och Diamond av någon anledning :D

Det är såna här gånger man har nytta av att ha spenderat allt för många nätter på sunkiga Hampton Inn i USA, och därmed slitit ihop Gold den ärliga vägen. (Vilket egentligen är korkat med tanke på alla fast-tracks, giveaways mm...)

Uppgraderad på Hilton Dubai Creek till king delux rum med creek view, dessutom frukost och louge access. Även om den ordinarie loungen renoveras just nu så är den temporära ganska mysig även om det inte serveras alkohol där p.g.a. ramadan.

Sitter å njuter av en Dry Martini med Gin i temporära xecutive loungen vid reception på Hilton Vanda Airport, uppgraderad till King executive room från billigaste rumsbokningen. :)

Checkade just in på Hilton Jumeirah Resort, blev uppgraderade två steg till Executive Suite med Lounge och frukost, nice sa frugan och jag kan bara konstatera att Hilton har levererat igen :)

Checkade in på Hilton Slussen för några timmar sedan, blev "generöst" uppgraderad till ett Twin Delux rum från billigaste rummet. Tycker Hilton Slussen är lite onödigt snåla med uppgraderingarna...:(

Checkade in på Hilton Slussen för några timmar sedan, blev "generöst" uppgraderad till ett Twin Delux rum från billigaste rummet. Tycker Hilton Slussen är lite onödigt snåla med uppgraderingarna...:(

Har själv aldrig bott på Hilton Slussen...
Radisson Royal Viking levererade en juniorsuite till mig idag! :)
Ses om ett tag då!

Billigaste king på arctic club i seattle för 139 dollars till top floor med balkong ...svit så klart

Du tror inte att det är sängtypen som spökar?
Tycker att de brukar vara bra på att uppgradera Gold (om det är det du är)om det finns Executiverum kvar. Denna gång ser jag dock bara Executive King.

Hilton Singapore, opgraderet fra billigste værelse til Executive Room på 19. etage, booket som points + cash.

Kom til hotellet kl. 07:00 og kunne vente i loungen til værelset var kl 08:45.

Toppen