Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Hilton?

Hilton Köpenhamn igår.

Deprimerande textmassa.....

Helt rätt agerat av dig, jag har varit med om det där också, fast då var det på Radisson Blu Royal i samma stad. Dom försökte med att sälja en uppgradering till en CCG och dessutom kommer med att dom inte uppgraderar CCG.

Hilton Diagonal Mar Barcelona. Bokat 7 nätter i "Relaxation Room" med start i morgon och ser nu online att det uppgraderats till Exec room. HH Gold.

Sitter just nu på doubletree i Amsterdam .Blev uppgraderad till executive floor .Loungen ligger på första våningen och är tråkig och jäklig opersonlig..men takterrassen är ju trevlig i detta härliga väder.. Trevlig helg

Hilton Köpenhamn.
Mitt ressällskap hade bokat standardrum Points + Cash ( 20000p + 65DDK)
Vi blev uppgraderade till Exec rum. Hilton Guld.

Helt rätt agerat av dig, jag har varit med om det där också, fast då var det på Radisson Blu Royal i samma stad. Dom försökte med att sälja en uppgradering till en CCG och dessutom kommer med att dom inte uppgraderar CCG.

Lite OT i denna tråd kanske men det hotellet är skit. Superdyrt, dålig kvalitet på det mesta, concierge som inte vet ut eller in om Köpenhamn. Det har bara två bra saker, läget och höjden.

Föredrar Hilton i CPH varje gång.

Hilton Diagonal Mar Barcelona. Bokat 7 nätter i "Relaxation Room" med start i morgon och ser nu online att det uppgraderats till Exec room. HH Gold.

Välkommen ner! Bor där nu och vädret är på topp! Ett av mina favorithotell tack vare servicen och närheten till stranden. Nytt för i sommar är att man får en gratisdrink i poolbaren om man äter frukost före 8.00 am i loungen. :cool:

Last edited:
Första gången jag inte har blivit uppgraderat på Hilton Metropole i London, men det var av naturliga skäl..

Hela IT-systemen låg nere i 50t. Helt kaos, allt hanterades manuellt.. :)

Första gången jag inte har blivit uppgraderat på Hilton Metropole i London, men det var av naturliga skäl..

Hela IT-systemen låg nere i 50t. Helt kaos, allt hanterades manuellt.. :)

Jag råkade ut för liknande på Crowne Plaza i London förra året tror jag det var. Dock var det ganska trevligt, då de stod i lobbyn och bjöd på vin till alla oss stackare som stod i kö o väntade på att checka-in (som ju tog tio ggr längre tid nu). Sen fick jag ju aldrig några poäng, så jag retroreggade, och jag fick poäng för alla rummen jag bokat åt mina kollegor också. Det blev en riktigt bra stay, poängmässigt kan jag tala om. :)

Toppen