Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Hilton?

Fick en uppgradering från ett delux eller vad det nu var till en JR svit i Stockhom förra året. Var väl inte den mest upphetsande sviten men ändå bra utväxling på min bokning. Annars är det som du säger inte så vanligt med sviter med HH Gold enligt min erfarenhet.

Fick ofta JR sviter i Stockholm tills jag sa ifrån att jag inte ville ha dom :) deras stora svit är dock helt ok :) med diamond har man ju ändå loungeaccess så då är inte exec/JR-svit så viktigt... Jag får numera 99 ggr av 100 ett twin delux med utsikt och balkong
WP_20130429_001.jpg
WP_20130429_003.jpg
WP_20130429_004.jpg
WP_20130429_005.jpg
WP_20130429_006.jpg

Last edited:
Hilton Garden Inn, Columbus OH, uppgraderad från standard till executive rum, fick uppgraderingen efter första natten p.g.a proppfullt hotell.

Hilton Cincinnati Netherland Plaza, Cincinnati, Ohio. På mitt första boende som HH gold blev det uppgradering från ett queen-rum till king med whirlpool. Och så fick man känna på en hotell lounge för första gången. :) Trivsamt här på Belvedere Clubs takterass på 16 våningen en ljum vårkväll när solen går ner.
Ron Santo Passerar faktiskt Columbus imorgon för att se om ölen och schnitslarna i Germantown är större over here. :)

Åt lunch där härom dan, utmärkt surkål och billigt öl, tyvärr kommer jag ej ihåg vad stället hette. Åker vidare mot New York i morgon bitti, har varit här på en Univ. examen, yngste sonen flyttar hem efter fyra år, ganska trevlig stad.

Waldorf Hilton i London - uppgraderad ett par rumskategorier, dock ej till nivå med lounge. Gratis frukost för både egna rummet och rum två i samma bokning. Jag är HH gold.

Hilton Aten - billigaste rummet med points + cash bokat.

Uppgraderad till Executive-rum med både fruktfat och vinflaska.
(Inte för att jag var så sugen på vin efter att ha spenderat en dag/kväll/natt med BC-gänget...)

HH gold.

Last edited:
På Hilton Capital Airport i Peking har jag haft nöjet att alltid bli uppgraderad till corner suite.
Fantastiska sängar som man sover som en kung i, välkomstbrev, chockladbitar och expressomaskin... Utsikten är ju vad man kan förvänta av ett flygplatshotel... Det är väl det enda negativa...
Deras lounge-personal är helt fantastisk, deras manager Candy ser alltid till att man känner sig som hemma...

Hilton Wangfujing är även det ett mycket trevligt hotel, tyvärr är personalen något mindre mån, detta gäller dock ej i deras lounge, där de är föredömliga. Även där har jag alltid blivit uppgraderad till en mindre svit.

Jag är Diamond medlem i HHonors.

Hade en natt på Hilton Frankfurt Airport förra veckan som var rätt trevligt... Uppgradering som vanligt, och hade för ovanlighetens tid att besöka loungen på kvällen. Bra utbud.

Svarade på deras undersökning och fick detta idag:

Dear Mr Senator,

Thank you very much for taking the time completing our guest survey. Your feedback is highly appreciated, as we strive to make our guest's stay as comfortable as possible. I am delighted to read that you have had a most enjoyable stay with us, and will be happy to share your positive feedback with the rest of the team.

Mr Senator, again thank you very much for your loyalty to our company. We look forward to welcoming you back again in the near future.
If there is anything I can assist you with please do not hesitate to contact me directly.

Yours sincerely,

S A
Guest Service Supervisor
Hilton Frankfurt Airport & Hilton Garden Inn Frankfurt Airport
s.a@hilton.com
0049-69-XXXX-XXXX

Imponerade...

Toppen