Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Hilton?

Hilton Madrid Airport. Mycket trevligt hotell.
Uppgraderad från Guest Room till Executive Room. HH Guld.

Conrad Hong Kong. Super lækkert hotel.
Opgraderet fra billigste(...) til Executive. Chekket ind tidligt og værelset var endnu ikke klar, så blev eskorteret til loungen hvor jeg nu venter på at værelset bliver klar. HHG leverer igen!

Hilton Kalastajatorppa Helsingfors. Från billigaste rum till King Plus med strålande havsutsikt. 2 vattenflaskor och lite choklad på rummet. HH Gold

Hilton Phuket Arcadia på Karon Beach. Uppgraderad från standardrum till juniorsvit med schysst havsutsikt. Vattenflaskor samt generöst fruktfat på rummet. Trots enbart HH silver även fri wi-fi.

Hilton Phuket Arcadia på Karon Beach. Uppgraderad från standardrum till juniorsvit med schysst havsutsikt. Vattenflaskor samt generöst fruktfat på rummet. Trots enbart HH silver även fri wi-fi.

Nu är inte Phuket exakt min favorittplats i Thailand, men hotellet ger bra värde för pengarna när jag har varit där. Bra lounge och juniorsviterna är rätt bra.

Millenium Hilton NY, uppgraderad från standardrum till juniorsvit, hisnande utsikt, tyvärr lyckades bagage hanteringen på LCY inte flytta min väska 35 meter till BA 001, så även om rummet är trevligt så saknar jag liksom mitt bagage, min fru fick dock sin väska utan problem, hoppas dock på leverans med ett dygns försening.

Millenium Hilton NY, uppgraderad från standardrum till juniorsvit, hisnande utsikt, tyvärr lyckades bagage hanteringen på LCY inte flytta min väska 35 meter till BA 001, så även om rummet är trevligt så saknar jag liksom mitt bagage, min fru fick dock sin väska utan problem, hoppas dock på leverans med ett dygns försening.
I NY, så skal der shoppes!

Checkat in på Hilton Docklands Riverside, London. Uppgradering från billigaste rum till ett King deluxe plus med utsikt över thames river.

Checkat in på Hilton Americas-Houston.
Ingen uppgradering men hade bokat Exec Floor från början.

Toppen