Ska ju bo på Hilton, Malta om någon dag. Förra veckan fick jag ett mail om att uppgradera till Executive för 80 euro.
Tror jag prövar lyckan på plats istället och ser vad som händer...
Hilton London Islington, uppgraderad från billigast tänkbara till svit, trevligt, Hhonors är pålitligt när det gäller uppgraderingar.
Instämmer, de brukar vara pålitliga med uppgraderingar.
Som Diamond för jag ofta ett erbjudande direkt vid bokning att kryssa för executiveuppgradering utan kostnad.
Undantag dock när jag bokade Miami Beach Bently nyligen. Fick då i samband med bokningen besked att här kunde jag inte förvänta mig något extra över huvud taget. Blir spännande och se vilket bemötande vi får där...
Du får nog ett bra bemötande men uppgradering beror helt på beläggning. Hade nyss tre nätter där och det var tvärfullt pga någon konferens. Fick dock full frukost och en mycket trevlig service i allmänhet.Instämmer, de brukar vara pålitliga med uppgraderingar.
Som Diamond för jag ofta ett erbjudande direkt vid bokning att kryssa för executiveuppgradering utan kostnad.
Undantag dock när jag bokade Miami Beach Bently nyligen. Fick då i samband med bokningen besked att här kunde jag inte förvänta mig något extra över huvud taget. Blir spännande och se vilket bemötande vi får där...
Capital Hilton, billigast möjliga (med kod) till executive room