Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Hilton?

Just checkat in på Hilton LHR T4. Blev uppgraderad till ett delux-rum på executive-våningen istället för billigaste queen-size som jag bokat.

Ska ju bo på Hilton, Malta om någon dag. Förra veckan fick jag ett mail om att uppgradera till Executive för 80 euro.
Tror jag prövar lyckan på plats istället och ser vad som händer...

Just checkat in och blev uppgraderad till Executive för inga euro alls! Trevligt! :)

Hilton London Islington, uppgraderad från billigast tänkbara till svit, trevligt, Hhonors är pålitligt när det gäller uppgraderingar.

Billigaste rummet på Arctic Club Seattle till svit $139 per natt + tax. Helt onödigt då jag knappt är i rummet som vanligt.

Hilton London Islington, uppgraderad från billigast tänkbara till svit, trevligt, Hhonors är pålitligt när det gäller uppgraderingar.

Instämmer, de brukar vara pålitliga med uppgraderingar.
Som Diamond för jag ofta ett erbjudande direkt vid bokning att kryssa för executiveuppgradering utan kostnad.

Undantag dock när jag bokade Miami Beach Bently nyligen. Fick då i samband med bokningen besked att här kunde jag inte förvänta mig något extra över huvud taget. Blir spännande och se vilket bemötande vi får där...

Som Diamond för jag ofta ett erbjudande direkt vid bokning att kryssa för executiveuppgradering utan kostnad.

Undantag dock när jag bokade Miami Beach Bently nyligen. Fick då i samband med bokningen besked att här kunde jag inte förvänta mig något extra över huvud taget. Blir spännande och se vilket bemötande vi får där...

Bodde på Miami Beach Bently med min kompis som hade guldkort för två år sedan. Där finns ju ingen Executive floor/lounge mm. Så uppgradering där blir väl kanske väldigt light...
Minns faktiskt inte vad vi fick extra utöver ett vanligt dubbelrum. Tror inte det var så mycket mer.

Du får nog ett bra bemötande men uppgradering beror helt på beläggning. Hade nyss tre nätter där och det var tvärfullt pga någon konferens. Fick dock full frukost och en mycket trevlig service i allmänhet.

Millennium Hilton Seoul 1/2 værelser opgraderet fra billigste værelse til Executive Premium incl. lounge på øverste etage fik dog gratis morgenmad til værelse nr. 2.

Billigste værelse var dog ikke særligt billigt da det blev booket sent i nat....

Toppen