Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Hilton?

Hotell: Hilton Munich City
Datum: 3 Mars 2024
Bokat: King Room
Uppgradering: King Executive Room
Status: HHD

Inget bra hotell att stanna på som Diamond om man vill ha något bättre rum.. Väldigt många Diamond på detta hotell. Uppgradering till Junior suite erbjuds för 50Euro per natt.. Flertalet bättre rum finns men erbjuds enbart mot betalning.
 

DavveP

Medlem
Hotell: Hilton Slussen
Datum: 2 Mars 2024
Bokat: King Guest Room
Uppgradering: King Deluxe View med bastu (efter önskemål)
Status: HHD

Blev först uppgraderad till executive. Skickade ett vänligt mail innan och frågade om det fanns möjlighet med bastu vilket dom löste. Mycket bra service denna gång. Anlände tidigt vid 11 redan och de prioriterade städning. Fick även polkagrisar vid incheckningen som trogen besökare/diamant.
 

Sir Lemon

Medlem
Hotell: Hilton Slussen
Datum: 2 Mars 2024
Bokat: King Guest Room
Uppgradering: King Deluxe View med bastu (efter önskemål)
Status: HHD

Blev först uppgraderad till executive. Skickade ett vänligt mail innan och frågade om det fanns möjlighet med bastu vilket dom löste. Mycket bra service denna gång. Anlände tidigt vid 11 redan och de prioriterade städning. Fick även polkagrisar vid incheckningen som trogen besökare/diamant.
Glöm inte att rapportera om aktuell kvalitet på loungen (om du fortfarande fick behålla den när du blev uppgraderad till King Deluxe)
 

DavveP

Medlem
Glöm inte att rapportera om aktuell kvalitet på loungen (om du fortfarande fick behålla den när du blev uppgraderad till King Deluxe)
Det sköttes väldigt snyggt - även om rummet inte var klart fick vi en separat nyckel direkt vid 11.00 på loungen. På eftermiddagen fanns läsk, kaffe, frukt. På kvällen kikade jag mest på utbudet av alkohol och det var bra. Fanns bubbel, öl, vin, cider och sprit m.m för att blanda GT. Matmässigt såg jag det fanns någon soppa, bröd, ost. Goda snittar. Tog bara några snittar då vi hade separat matbokning på stan och gick fullt ut på GT och vin. Jag tyckte loungen på kvällen var bra. :)
 

Sir Lemon

Medlem
Det sköttes väldigt snyggt - även om rummet inte var klart fick vi en separat nyckel direkt vid 11.00 på loungen. På eftermiddagen fanns läsk, kaffe, frukt. På kvällen kikade jag mest på utbudet av alkohol och det var bra. Fanns bubbel, öl, vin, cider och sprit m.m för att blanda GT. Matmässigt såg jag det fanns någon soppa, bröd, ost. Goda snittar. Tog bara några snittar då vi hade separat matbokning på stan och gick fullt ut på GT och vin. Jag tyckte loungen på kvällen var bra. :)
Tack för rapport! Har aldrig bott där än, men följer rapporteringen om loungen i annan tråd här.
 

jerixon

Medlem
Dito.
Var där för några helger sedan.
Loungen ungefär som innan pandemin.
Det sköttes väldigt snyggt - även om rummet inte var klart fick vi en separat nyckel direkt vid 11.00 på loungen. På eftermiddagen fanns läsk, kaffe, frukt. På kvällen kikade jag mest på utbudet av alkohol och det var bra. Fanns bubbel, öl, vin, cider och sprit m.m för att blanda GT. Matmässigt såg jag det fanns någon soppa, bröd, ost. Goda snittar. Tog bara några snittar då vi hade separat matbokning på stan och gick fullt ut på GT och vin. Jag tyckte loungen på kvällen var bra. :)
 

taxvalp

Medlem
Hotell: Hilton Berlin
Datum: Mars 2024
Bokat: King Guest Room
Uppgradering: King Guestroom Domeview
Status: HHD

Uppgraderad till Deluxerum några dagar i förväg i appen och bekräftat via mejl. Därefter nedgraderad igen till lägre rumskategori eftersom de vill kunna sälja Deluxe-rummet. Första gången jag blivit både uppgraderad och nedgraderad på samma vistelse!
IMG_6427.jpeg
 
Last edited:
Toppen