Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Hilton?

Bodde på Hilton Old Town i Prag förra helgen och måste säga att det var en väldigt trevlig upplevelse. Vi blev uppgraderade till ett King Executive Room med executive lounge access samt frukost antingen i loungen eller i vanliga matsalen. När vi kom upp på rummet låg det ett brev från managern som hälsade oss välkommen och dessutom hade de burit upp en frukttallrik till rummet.

Personalen var oerhört trevlig och professionell, allt från receptionen, på gymmet och inte minst i loungen där de hela tiden var på och frågade om man ville ha påfyllning så fort det började sina i glasen.

Har bara superlativ att säga om detta hotellet och skulle absolut rekommendera det till alla som har vägarna förbi Prag, dessutom ligger det riktigt bra till med en väldigt kort och trevlig promenad från gamla stans torg med den astronomiska klockan.

Last edited:
Checkade nyss in på Hilton Warsaw. Inga upgrades för HH Gold sedan årsskiftet, men damen i incheckningen var snäll nog att göre ett undantag och förse mig med lounge access för min korta vistelse. Fick ett standardrum som för övrigt är helt OK. Ett ganska trevligt hotell, men det kommer inte i närheten av DoubleTree i KL.

Har precis spenderat tre timmar med att städa igenom denna tråd (Hilton-tråden) som innehöll över 30 sidor och en salig blandning av kampanjer, frågor om Hilton hotell i en viss stad, minirapporter, frågor om poäng och uppgraderingar, bokningsproblem, rate claims m.m. Massor med matnyttig och användbar information men som är hopplöst svår att finna och dra nytta av i detta format.

Nu är tråden genomgången krympt från över 30 sidor till 7 sidor, istället hittar ni ett 40-tal nya trådar för respektive frågor/ämnen och med rubriker som förhoppningsvis är enkla att söka efter.

För nya frågor kring Hilton eller Hilton HHonors, tips på kampanjer eller liknande, vänligen starta en ny tråd eller använd någon av de existerande trådarna. Jag döper om denna tråd så den nu enbart handlar om uppgraderingar på Hilton, vilket jag tror var den ursprungliga tanken.

Ja, jag verkar ha extrem otur. Verkar alltid hamna på Hiltons när exec är fullbokade, uppenbarligen. Tänkte inte på att fråga om det, men borde nästan...

Det här suger ju. Vi får verkligen hoppas att det bara är ett falskt rykte. Det vore väldigt trist om de börjar urholka erbjudandet mer och mer.

Toppen