Vad jag kan minnas var det inget anmärkningsvärt (upgrade). Bra lounge, bra restaurang och bra frukost.Fick ett mail igår från Hilton om att de gjort en upgrade på min stay nu på fredag på MUC airport.
Nu var det ett tag sedan jag bodde där och ni som bott där senast hur har upgrade varit bra?
(Är HHD)
Är Hilton att föredra vid MUC Airport jämfört med ngn av de båda Radisson?Vad jag kan minnas var det inget anmärkningsvärt (upgrade). Bra lounge, bra restaurang och bra frukost.
Fick du ngn Gold perk/extra recognition/upgrade? Eller du kanske är Diamond?Bodde där i söndags, extremt bra rum för att vara flygplats hotell. Nu skulle jag bara sova så tittade inga andra faciliteter.
Visa bifogad bild 158667
Ingen aning, fick gratis frukost trots bokat genom hotels.comFick du ngn Gold perk/extra recognition/upgrade? Eller du kanske är Diamond?
Härligt! Vilken del av hotellet var detta (inte tower väl?). Helt annan layout än det rum jag fick.Hotell: Waldorf Astoria Berlin
Datum: 20 - 22 Oct 2024
Bokat: King Deluxe Room
Uppgradering: King Junior Suite
Status: HHDVisa bifogad bild 158349Visa bifogad bild 158350Visa bifogad bild 158351Visa bifogad bild 158352
Dom två gånger jag bodde där under 2022 så blev jag som guld uppgraderad till executive corner room, riktigt trevliga stora rum som kändes mer som en svitFick ett mail igår från Hilton om att de gjort en upgrade på min stay nu på fredag på MUC airport.
Nu var det ett tag sedan jag bodde där och ni som bott där senast hur har upgrade varit bra?
(Är HHD)
Lite OT: Hur lång tid före flight avgång på morgonen skulle du lämna det hotellet?Ingen aning, fick gratis frukost trots bokat genom hotels.com
Det tar 2 minuter att gå till terminalen och fastnade track går fort i security. 1h innan så har du gott om tid. Själv gick jag ca 90 minuter innan då jag hade ett ärende att utföra innan boarding.Lite OT: Hur lång tid före flight avgång på morgonen skulle du lämna det hotellet?