Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Hilton?

stopover

Medlem
Hotell: Hilton Helsinki Airport
Datum: 1 natt augusti-2022
Bokat: King Guest Room
Uppgradering: King Executive Room Plus
Status: HHD

Tyvärr ingen bastu i just detta rum men det spelade väldigt lite roll då vi anlände till hotellet sent och checkade ut tidigt.
 

Rickard_O

Medlem
Hotell: Hilton Munich Airport
Datum: 24-25/8
Bokat: King guest room plus
Uppgradering: King Executive room
Status: HHG

Förra gången fick jag ett hyggligt rum på detta hotell, men denna gången fick jag nog det näst bästa rummet som fanns!
Hörnrum med perfekt utsikt över start och landningsbana, men näst högst upp "bara" :)
 

M@GNÜS

Medlem
Hotell: Oceana Santa Monica, LXR Hotels & Resorts
Datum: 26-28/8
Bokat: Oceana King
Uppgradering: One Bedroom Lanai Suite
Status: HHD

Fantastiskt hotell med USA-mått… några mindre hick-ups som att en av vattenflaskorna på rummet var öppnad och drucken ur och en kork låg fullt synligt på golvet. Med tanke på att två nätter i det rum jag har skulle gått på nästan 4000 USD borde de ha bättre koll kan tyckas. Bra värde på poängen för den här bokningen.

35A2A089-331D-46B4-B978-DD8DECB9CAAE.jpeg
504AB8F4-B986-449B-8E76-31374F7EB09E.jpeg
 

Tamas

Medlem
Hotell: DoubleTree Bratislava
Datum: 4-5/9
Bokat: King guest room
Uppgradering: King one bedroom suite
Status: HHG

Ingen info om uppgraderingen, såg bara i bokningen att rumstyp har ändrats. Kom tyvärr jätte sent på natten och fick vara i rummet i drygt 7 timmar men var ändå fint.
Trevlig personal och fint frukost på detta hotellet. Utsikten är inget att prata om :)
 

Kris

Medlem
Hotell: Hilton Tallinn
Bokat: King Guest Room
Uppgradering: King One Bedroom Suite
Status: HHD

Blev uppgraderad till King executive i appen 24h före incheckning. Passade på att kasta in en eStandby upgrade med ett par optioner. Complimentary upgrade annonserades vid incheckning. Sweet!
 
Toppen