Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Hilton?

Hotell: DoubleTree Suites by Hilton, Dana Point
Datum: 1 natt Januari-2022
Bokat: Standard King Suite
Uppgradering: Signature View King Suite with Balcony
Status: HHG

And the good luck continues! :)

Fin liten stad, förresten. Blir definitivt ett återbesök till Dana Point vid nästa resa till Los Angeles.

Besök i Paris en natt. Hade bokat tre rum men gjorde inga försök att få de andra uppgraderat.

Hotell: Hilton Paris Opera
Datum: 28-29 januari
Bokat: Deluxe Room
Uppgradering: King Junior Suite
Status: HHD

Mycket bra rum måste jag säga. Intressant nog har jag fått poäng för alla tre rum.

Hotell: Hilton Frankfurt Airport
Datum: 1 natt Januari-2022
Bokat: Queen Guest Room
Uppgradering: Queen Executive Room
Status: Nybliven HHD

En bra kombo av det man tycker mycket om – flyg & hotell.

Hotell: Hilton Helsinki Airport
Datum: 31/1-1/2
Bokat: King Room
Uppgradering: King Executive with sauna
Status: HHD

Jag bokade 10 minuter innan jag checkade in pga. ofrivillig övernattning på HEL.
Uppgraderad vid check in med frågan om jag vill ha rum med bastu ;).
Loungen stängde kl 18:00, jag gick förbi till mitt rum strax efter 18 och såg en loungevärd i loungen, mitt kort funkade i dörren så jag gick in och frågade om jag kunde få ta ett par Pepsi Max till rummet, inga problem jag blev även överöst med frukt och snacks att ta med. Loungevärdinnan pratade mycket om att imorgon är det annorlunda, då får vi har öppet länge med en lång happy-over med alkohol [Finland levererar]. Jag checkar ut imorgon så jag missar denna event... innan jag gick hälsades jag välkommen tillbaka med we open the lounge 07:00 AM tomorrow, sir, but no alcohol until happy hour.

När jag gick förbi receptionen efter jag varit i terminalen och handlat sa receptionisten till mig att jag kunde plocka 4 saker ur minibaren complementary including alcohol eftersom loungen stängde så tidigt ikväll... synd att det är arbetsdag imorgon, men en öl i bastun blev det allt.
Väldig fokusering på alkohol från personalen :cool:.

Toppen