Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Hilton?

Sakoz

Medlem
Fick uppgradering på Doubletree Reserva del Higuerón (Málaga) till 'Superior' sea-view rum för veckan som gått. Kul design på rummen. Fick drinkbiljetter och vad bättre än att använda de i takbaren. Visa bifogad bild 62049 Visa bifogad bild 62050

Då var vi där samtidigt. Bor ganska ofta på Doubletree Reserva del Higuerón, och hade gången innan denna stay, ganska mycket extra spend utöver sviten. Så denna gång blev det rejäl uppgradering och mycket annat lull lull. Var du på cocktail invitation som man får från duty managern, brukar oftast vara på torsdagar?
 
Då var vi där samtidigt. Bor ganska ofta på Doubletree Reserva del Higuerón, och hade gången innan denna stay, ganska mycket extra spend utöver sviten. Så denna gång blev det rejäl uppgradering och mycket annat lull lull. Var du på cocktail invitation som man får från duty managern, brukar oftast vara på torsdagar?

Se där, det är därför man ska 'checka in' här på BC också :) det måste vi ha varit, det var du som 'snodde' sviten alltså . Nej, jag fick inbjudan men hoppade cocktail-inbjudan då jag var på en-dags jobbgrej i Granada. Men lät som ett trevligt initiativ.
 

rsimon

Medlem
Palmer House, Chicago, 30/3-1/4. HHD.

Bokade: Single Hip & Historic
Fick: King Business Class (Corner).

Om frukost sade jag när jag checkade in att jag ville äta frukost i restaurangen, som medlemmarna i HHG. Jag sade att det var en hel del problem förra året jag bodde på hotellet med förvirring och spring mellan hovmästaren och receptionen eftersom jag som HHD "inte stod på listan" över gäster med fri frukost.

Jag fick utskrivet vouchers till full buffé :).

Uppe i loungen stora anslag om att större urval av frukost kan fås i restaurangen mot tillägg.

Så kan det gå.
 

sepbemi

Medlem
Hilton Tokyo, 3-6 april, HHD
Bokade 2 x king city suite executive (bokades under tidigare sale)
Fick 2 x king tower suite executive
365a8da927fa8d61a801a0e0912fd8b5.jpg

e35e4885751bdaef099470072878a42a.jpg
 

RonnieK

Medlem
Japp, jag glömde bara att återkoppla. Hela den här nya points+cash-grejen känns rejält buggig i flera avseenden men det kan vi ta i en annan tråd :)
 
Toppen