White trash-klädsel eller World Traveller-klädsel?SAS hade en drive 2018(?) på långlinjerna att pursern skulle gå runt och skaka hand med alla EBD. Det var olika nivå på entusiasmen och det blev inte långvarigt.
Bästa upplevelsen är dock när jag åkte BA i WT+ och det finska paret bredvid diskuterade med varandra att det var orimligt att de skulle behöva sitta bredvid mig som hade WT-klädsel. Strax därefter kom pursern, gick ner på knä vid min stol, skakade hand och välkomnade mig som guldkund ombord med ett glas affärsklasskumpa och småpratade en stund. Ingen annan i kabinen fick något. Finnarna blev tysta.
Jag var medvetet tvetydigWhite trash-klädsel eller World Traveller-klädsel?![]()
Va väl enda gången man blev välkommen och i C (otvunget) småsnack med Pursern..SAS hade en drive 2018(?) på långlinjerna att pursern skulle gå runt och skaka hand med alla EBD. Det var olika nivå på entusiasmen och det blev inte långvarigt.
Bästa upplevelsen är dock när jag åkte BA i WT+ och det finska paret bredvid diskuterade med varandra att det var orimligt att de skulle behöva sitta bredvid mig som hade WT-klädsel. Strax därefter kom pursern, gick ner på knä vid min stol, skakade hand och välkomnade mig som guldkund ombord med ett glas affärsklasskumpa och småpratade en stund. Ingen annan i kabinen fick något. Finnarna blev tysta.