Om man tänker på film 2 vill jag minnas att en av herrarna hade lite ont nånstans efter en incident med vad han trodde var en kvinna... Men som sagt, vi låter det stanna i BKK.Då har vi lämnat Bangkok för ta oss vidare. Vad som hände i BKK stannar där.
Den baren som Grab chauffören kastade av oss på kommer vi aldrig hitta igen, men kul blev det. Önskar att man var 25år igen.Om man tänker på film 2 vill jag minnas att en av herrarna hade lite ont nånstans efter en incident med vad han trodde var en kvinna... Men som sagt, vi låter det stanna i BKK.
Nja hon har varit här i många år, så är nog mer jag som behöver energin.Thaifrun fullladdad med ny energi för att klara ett par månader till i den svenska mörkerkylan?![]()
GrattisEftersom det blev olika uppskattat från medlemmarna här. Så slutade vi rapportera men nu är vi dom sista som lämnar Thailand. Tack alla som var med. Fan vi kör en femma med….Speciellt tack @Ricci för du hoppade in som min plötsliga bortgångne bror. Visa bifogad bild 162673
Visa bifogad bild 162674
Än en gång tack! Oförglömligt!
Och nu him till kalla Svedala med Finnair.
TackarGrattis