Senaste nytt

Handla på Coop och tjäna Eurobonus poäng (Google spreadsheet)

Det är måndag och sandlådan har tyvärr åkt fram i denna tråd, därav har "kvällens diskussion" raderats. Lite godare ton önskas framöver, och är man osäker på forumreglerna så kan det vara bra att läsa dessa igen, framförallt den första punkten.

/Moderator

Så jävla trist att det alltid spårar. Stämningen på BC är fan sämre än familjeliv. Varför måste det alltid komma kommentarer om hur dumma andra är dom inte delar ens idéer, syftningsfel, stavfel, ja fan allt.

Varför kan inte folk gå ha sina åsikter utan att bli dumförklarad? Varför måste vissa alltid vara bättre än andra?

Det står mig upp i halsen och måttet är rågat.

Jag tänker sluta bidra med saker på detta forum och hoppas mod tar bort hela inlägget.

Så jävla trist att det alltid spårar. Stämningen på BC är fan sämre än familjeliv. Varför måste det alltid komma kommentarer om hur dumma andra är dom inte delar ens idéer, syftningsfel, stavfel, ja fan allt.

Varför kan inte folk gå ha sina åsikter utan att bli dumförklarad? Varför måste vissa alltid vara bättre än andra?

Jag tänker sluta bidra med saker på detta forum och hoppas mod tar bort hela inlägget.

Nej gör inte det! Fortsätt bidra! Många som uppskattar det, inklusive undertecknad!

Jag är väldigt glad över denna tråd, och att du tog dig tid och energi att ordna med det här. Det är supertrist att det finns en del negativ energi på forumet, men förhoppningsvis kan vi vara desto fler som visar goda exempel istället.

Ett bra tips för bemötande om man tycker att någon upplevs som intentionellt dryg/trollande/von oben är att bara ignorera. Det är en effektiv strategi.

Det finns många medlemmar som varit med länge och kan otroligt mycket OCH lyckas förmedla sin kunskap på ett schysst och icke nedlåtande sätt. Dessa är i stor majoritet tycker jag. Jag är glad över att ni alla finns

Är det någon som har mer erfarenhet av följande? Kan man bara använda varje erbjudande en gång? När nollställs detta, en gång per år?
eurobonus coop.PNG

Dvs är max antal eurobonuspoäng som går att överför är 413000 Medmera poäng?

1.PNG

De brukar ju köra sådana där kampanjer då och då.

Jag har nu pratat med Coop´s kundtjänst och det är felanmält till deras IT avdelning då det är ett fel i systemet. Just växlingen på 60,000 har låst sig men det skall korrigeras. Det finns alltså inga begränsningar på hur många poäng man får växla till Eurobonus.

Antagligen är det just efter någon kampanj som systemet har fastnat i att det enbart ska gå att växla en gång.

Toppen