Senaste nytt

Hampton - "If you not satisfied" Garanti

Valley

Medlem
Någon som försökt utnyttja denna eminenta garanti?
image.jpg
Efter lite sen återkomst till rummet upptäcks att det inte finns ström i uttaget.
Bytesrummet som jag fick var inget att hänga i granen inte.
Handikappanpassat så allt var ganska lågt placerat.
Gick inte att se på TV från sängen, som förövrigt bara hade en långsida fri. Intryckt som i en sovalkov.

Och nej Hampton! Är INTE nöjd och betalar inte.
Men det tyckte inte Hampton. Man har en egen uppfattning på vad jag som kund skall tycka.
Tog ingen värre diskussion med reception utan skall nu ge mig på Hotel Manager

Tänker förmodligen helt olikt de flesta andra här kring den här frågan men jag förstår inte hur ett trasigt eluttag och malplacerad tv utgör underlag för att inte betala alls. Vill @Valley mest testa garantin förstår jag till viss del, annars håller jag nog inte riktigt med.

Tänker förmodligen helt olikt de flesta andra här kring den här frågan men jag förstår inte hur ett trasigt eluttag och malplacerad tv utgör underlag för att inte betala alls. Vill @Valley mest testa garantin förstår jag till viss del, annars håller jag nog inte riktigt med.

Håller med dig i det du skriver - om det inte vore så att dom skriver att dom inte förväntar sig att kunden betalar om man inte är nöjd. Om man är nöjd eller inte är väldigt olika, beroende på vad man förväntar sig av sin vistelse. Då ska man som hotell inte ha en sådan policy, enligt mig.

Det handlar om att du köpt en tjänst med en garanti, är du inte nöjd och det är han inte. Trist, bättre inte erbjuda garantin om man inte vill leverera det man säljer.

Toppen