Håller med - får mig att minnas den småländska piloten.Även om jag har hört säkerhetsgenomgången otaliga gånger så tar jag också alltid av lurarna under den korta tid den pågår. Det är en fråga om hövlighet mot kabinpersonalen.
Håller med - får mig att minnas den småländska piloten.Även om jag har hört säkerhetsgenomgången otaliga gånger så tar jag också alltid av lurarna under den korta tid den pågår. Det är en fråga om hövlighet mot kabinpersonalen.
Det där känner jag själv är viktigt. Av artighet tittar jag upp och tar av eventuella hörlurar. Det är ändå för min säkerhet som de gång på gång tvingas utföra dessa procedurer.Även om jag har hört säkerhetsgenomgången otaliga gånger så tar jag också alltid av lurarna under den korta tid den pågår. Det är en fråga om hövlighet mot kabinpersonalen.
hör jag alla utrop bättre när jag har mina hörlurar på mig, dock utan musik samt med brusreducering på
Jag kör med QC35 och brukar oftast också ta av dom. Förstår ju att det inte är lätt för crew att veta om man lyssnar på dom eller på musik när lurarna sitter över öronen.Det är samma sak för mig, med mina gamla QC15 på hör jag faktiskt bättre men tar ändå av dem.
Det är korrekt i sak, men det spelar ingen som helst roll eftersom man ska följa besättningens instruktioner ombord. Så säger de att all elektronik ska stängas av så ska den stängas av.För övrigt finns det inga bevis för att elektroniken skulle störa flygplanet, snarare tvärtom att det är ofarligt.
Det är korrekt i sak, men det spelar ingen som helst roll eftersom man ska följa besättningens instruktioner ombord. Så säger de att all elektronik ska stängas av så ska den stängas av.