Senaste nytt

Hälsningar från luften!!

Tänkte det kunde vara trevligt med en tråd med hälsningar från luften nu när internet fungerar bra på många flighter. Sitter på 36C på LH501 från GIG (Rio) till FRA och ska vidare till HAM efter en trevlig helg och några dagars jobb i Rio. Bodde bra tack vare tips från BCmedlem. Har nog sovit 7h fast jag flyger långt bak.
 
Tänkte det kunde vara trevligt med en tråd med hälsningar från luften nu när internet fungerar bra på många flighter. Sitter på 36C på LH501 från GIG (Rio) till FRA och ska vidare till HAM efter en trevlig helg och några dagars jobb i Rio. Bodde bra tack vare tips från BCmedlem. Har nog sovit 7h fast jag flyger långt bak.

Sitter själv just nu på FRA ATC (hälsar på en kompis) Ser ni ligger 2:a för landning :)...

EDIT: Ibland är världen liten.
 
Tycker det är lite snabbare än 3G modem. EUR 10.95:- för en timma är det värt för att klara av lite jobbmail o kolla BC. Speciellt när det ibland krånglar med Wifi i lounger.
 

Bryant

Medlem
Jag skickar en hälsning från SK 1415 ARN-CPH. Jag gissar på en 70-procentig beläggning, jag har dock stolen bredvid mig ledig (eco rad 8). LN-RRK är reggen och det finns wifi ombord.
 
Toppen