Senaste nytt

Hälsningar från luften!!

Flög samma linje i söndags. Halvfullt i Plus, helt fullt i Go och ett säte ledigt i Business, så tror det går skapligt bra
Jo, jag tror väl att just hem en tisdag kan vara lite sådär. Passar sällan affärsresenären, och inte jätteofta turisten...

Hälsningar från 23A på SK996 till CPH! Hela PLUS är fullbelagt och det ser ut som även resterande planet är nästintill fullt!

image.jpeg
image.jpeg
Hälsningar plats 20 B på SK925 till Washington.
Gott om plats i plus.
Även bra med plats in i GO och Business.
Fick fastiskt en speciell hälsning av pursern pga diamant nivån.
Det var första gången för mig.
Edit: äntligen kom bilderna med

Last edited:
Hälsningar från businesskabinen från sk903. Bra mat, hyfsad fart på internet, bra service och lite nya filmer på ife

United 410 på väg till Newark från Atlanta. Redan trött på att flyga men det blir alltså hem måndag kväll, och sedan åter till USA redan på söndag..

Första gången ombord en UA B737-900 som har hela 20 stolar i F.. Det bjuds på middag också på denna relativt korta flight. Blir inte helt klok på vad som gäller rent allmänt då resan hit var det snacks basket som gällde mitt under lunchen

I kväll blir det Swiss A330-300 plats 4A. Rakt sovläge efter avgång..

På SK926 från Washington till Köpenhamn.
Det var segt att komma iväg för en passagerare bestämde sig för att inte följa med.
Det var visst personliga skäl.
Sedan tog det lång tid att hitta dennes bagage så vi missade vår slot tid.
Sedan stängdes luftrummet pga dåligt väder.
En olycka kommer sällan ensam heter det ju.
Trots detta blir vi "bara" en timma försenade till Köpenhamn.
Men jag kommer missa mitt anslutningsflyg till Göteborg och blir därmed minst 3 timmar försenad.

Toppen