Klockan slog nyss 12 lokal tid, så tänkte att lite bubblor inte vore fel. Kabinpersonalen tittade lite ursäktande på mig när jag bad om "sparkling wine" och undrade om det gick bra med champagne istället... Självklart sa jag
SK978
Gott om benutrymme på 9A
Kändis på 2H men det tar vi senare hos "Lassie"
Wifi funkade första 2 timmarna och kom nyss tillbaka nu när vi närmar oss Europa.
Dansk/svensk crew, trevliga och alerta. Diskret rekognision -Jag ser att ni är rutinerad (åså en liten vink med ögonen) säg till om ni önskar något extra.
Så nära Ukraina man kommer på SK975 till Bangkok i dag. Uzhhorod syns i fjärran. Om man är väldigt hungrig, välj inte SAS. Här går det inte fort. Passar mig bra.
En tur och retur BKK och så är lifetime gold i boks (om en får 2× nivåpoäng dvs)
Hej från en typ en timme försenad LH2433 på väg till MUC. Tydligen inte bara AMS som har utmaningar med de-iceing även GOT kan ha en timmes kö tydligen.
Får klara mig med 3h i loungen istället för 4h innan nästa segment till DEL haha ska nog hinna fika en del ändå.
Några bilder från flight BA0107, Heathrow-Dubai i First.
Uppgraderingen av utrymme och mat har avsevärt förbättrats sadan jag flög First innan pandemin.
Lyckades dessvärre inte att få bilderna i någon bra ordning