Senaste nytt

Hälsningar från luften!!

Hälsningar från TK65 på 36'000 fot.

Dessvärre är Internet segt så kartan på FR24 laddar inte upp. ;)
Då ska vi inte tala om uppladdningen av bilderna här...
Frågan är vad som är värst, Internet eller att de inte har en enda droppe champagne ombord? o_O

Passerat Ashgabat på min vänstra sida och TK64 passerar 1000 fot högre på vår högra sida inom ett par minuter.

Bilder kommer från loungen i Istanbul.

Natti natti!

Attachments

• 20170901_002021.jpg
    20170901_002021.jpg
    141,5 KB · Visningar: 465
Då sitter jag ombord United 922 på väg från ORD till AUS på plats 3B på en reconfig A320. I Austin väntar 31C och en partysugen @sembl. Jag slöjobbar och dricker en utmärkt fredagsöl: en New Belgium Voodoo Ranger IPA från min gamla hemstad Fort Collins,CO.

@sembl och jag tänker utforska Austin i helgen. Han sitter och hägrar på en Hipster Bar medan jag flyger. Om allt går efter planen, blir det Bucket List i morgon med U of Texas Longhorn på hemmaplan med 100 000 åskådare på plats.

Då sitter jag ombord United 922 på väg från ORD till AUS på plats 3B på en reconfig A320. I Austin väntar 31C och en partysugen @sembl. Jag slöjobbar och dricker en utmärkt fredagsöl: en New Belgium Voodoo Ranger IPA från min gamla hemstad Fort Collins,CO.

@sembl och jag tänker utforska Austin i helgen. Han sitter och hägrar på en Hipster Bar medan jag flyger. Om allt går efter planen, blir det Bucket List i morgon med U of Texas Longhorn på hemmaplan med 100 000 åskådare på plats.
Låter som en bra fredagskväll! Hoppas det blir en grym match!

Hälsningar från United 1265 mellan San Jose och mina gamla hemtrakter Denver, Colorado. En hektisk resa går mot sitt slut med en sömnig resa hem hem Lufthansa från Denver till Frankfurt på en B747-400 som nästa etapp. Skall bli skönt att komma hem.

Hej från TK064!
Business är nästintill fullsatt. Riktigt trevlig och bra service. Mumm är inte roligaste skumpan men Louis Jadot Chablis 2015 är mer än habil.
Snart blir det teriyaki.
Ser också fram emot a spot of Graham's Late Bottled Vintage Port 2011 sen.

Hälsningar från plats 2H på SK963. Tyvärr har jag lyckats pricka in en stol med punkteringen och hela businesskabinen är fullsatt.

Första gången i SAS business sedan April. Nya höstmenyn är riktigt bra. Speciellt den senaste Mikkeller-ölen (Wing pin series). Det enda jag saknar är löjrommen.

Last edited:
Toppen