Kan nästan vinka till varandra dåHälsningar från SK903. Just passerat Grönland. Debut i nya Plus-kabinen och jag måste säga att stolen känns bättre än den förra Plus-stolen. Framför allt vid full lutning.
Mycket trevlig personal på den här flygningen och mycket bättre Plus-mat än sist jag åkte. Lax till förrätt och kycklingfilé med potatismos till varmrätt. Ingen superskillnad mot maten i C faktiskt.
![]()
Håller med. Stolen i uppfällt läge är helt ok, branschstandard typ. I sängläge är den dock i princip oduglig. Jag är ingen bred kille men får ändå knappt plats med överkroppen. Sorgligt.God eftermiddag från LH459 på väg från SFO till MUC. "Nya" Lufthansa C är tyvärr en väldigt stor besvikelse. Mycket besviken över stolen/sängen. Mer om det senare..
Vi var 183 pax ombord vilket gör en kabinfaktor på 68%. Många i C uppgraderade på poäng, 3 stycken blev uppgraderade efter bordingen, tror att det var en väninna till ena CA, dom fick välja mat efter oss andra.SK 964 nästan fullt i C, 50% i Y och jag uppskattar 80 % i M, skall försöka kolla på skärmen vid passpolisen när vi kommer till ARN.
Mycket cargo på den här linjen sa en CC.